SYGNITY autonumeracja pomost - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 16 sty 2017, 11:00

Dodana została nowa numeracja wniosków, wprowadzam nowy wniosek i mam informacje że nie udało się pobrać autonumeratu, co może być tego przyczyną
pracownik ops
athena83
Stażysta
Posty: 153
Od: 24 sie 2007, 16:37
Zajmuję się:
Lokalizacja: Grójec, Polska


Napisano: 16 sty 2017, 11:04

Taki komunikat pojawia się np. jeśli w autonumer jest wstawiony jakiś składnik i np. rodzaj wniosku i nie wszystkie pozycje słownika mają podane symbole dla autonumeracji. Trzeba więc sprawdzić jakie składniki są wstawione i czy wszystkie są dobrze wypełnione
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 16 sty 2017, 11:19

Zupełnie nic mi to nie mówi
pracownik ops
athena83
Stażysta
Posty: 153
Od: 24 sie 2007, 16:37
Zajmuję się:
Lokalizacja: Grójec, Polska

Napisano: 16 sty 2017, 11:25

No ktoś u Ciebie w Ośrodku tę autonumerację składał - poproś go o sprawdzenie.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x