Sygnity - problem z kontami

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 16 cze 2016, 10:41

Witam.
Czy ktoś może ma ten sam problem co ja, otóż Pan przyszedł zmienić numer konta. W programie wprowadziliśmy konto, zmieniliśmy konto w planie wypłat, robiąc listę wypłat ciągnie stare konto i nie można zmienić. Usunęłam już stare konto, a i tak na listę wypłat ciągle je narzuca, co mam zrobić Panie Tomku?
bajgel


Napisano: 16 cze 2016, 11:17

A zrobiłaś to przez Administracja - > Osoby i tam wybrać tego pana i modyfikuj dane i tam poprawić nr konta, ja tak zrobiłam i mi pobiera do listy wypłat to nowe konto
zuzka

Napisano: 16 cze 2016, 11:54

też miałam ten problem i zmieniam w - administracja - osoby a potem jeszcze zmieniam w decyzjach -wszystkie decyzje- plan wypłat - operacje - modyfikuj parametry w realizacji - wybierasz konto bankowe i tam się pojawia już to nowe konto bankowe tak robię i jest ok
carina

Napisano: 16 cze 2016, 12:01

aktualizowałam przez administratora i ciągle to samo, nawet aktualizowałam na liście wypłat i dalej to samo
bajgel

Napisano: 16 cze 2016, 13:46

Ale zmieniałaś przed Administracja i wejść w Osoby a nie pakiet narzędziowy. Ja zmieniłam właśnie tak jak pisałam i bez problemu pobiera mi nowe konto
zuzka

Napisano: 16 cze 2016, 13:47

no to może zmień w decyzji tylko najpierw usuń z listy wypłat
carina

Napisano: 16 cze 2016, 14:40

Tak też zrobiłam, usunęłam z listy osób, aktualizowałam przez administratora, i ponownie wygenerowałam listę, a na liście znowu stary numer konta. Dodam jeszcze, że stary numer konta usunęłam z osoby na liście osób, a i tak widzi stary numer konta. Tyle co kont zmieniałam to pierwszy raz mama taki problem, wcześniej tak się nie działo.
Bajgel

Napisano: 16 cze 2016, 14:55

a zaznaczyłaś w Osobach moduł "św" bo jak ja miałam na "wszystkie" to nie chciało zmienić
mmmopssss


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny