Szkolenie CENTRALIZACJA ROZLICZEŃ VAT W OPS - Księgowość

  
Strona 1 z 4    [ Posty: 38 ]

Napisano: 18 paź 2016, 13:52

https://www.platformaedukacyjna.com.pl/aktualnie.php


Cel szkolenia

podniesienie kwalifikacji w zakresie:
- przygotowania jednostek organizacyjnych pomocy społecznej do obowiązkowej najpóźniej od 1 stycznia 2017 roku centralizacji rozliczeń podatku VAT oraz centralizacji umów zleceń i umów o dzieło,
- przygotowania jednostek organizacyjnych pomocy społecznej do przekazywania danych księgowych w formie jednolitego pliku kontrolnego,
- wdrożenia nowej klasyfikacji budżetowej w ramach nowego działu 855 – Rodzina i jego zastosowania do projektów uchwał budżetowych na rok 2017 w zakresie programu 500+, funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i innych zadań realizowanych przez jednostki pomocy społecznej,
- zasad prowadzenia rachunkowości budżetowej w zakresie programu 500+, funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i innych zadań realizowanych przez jednostki pomocy społecznej w świetle zasad nadrzędnych rachunkowości, w tym nowej obowiązującej od 1 stycznia 2016 roku zasadzie istotności oraz obowiązku księgowania decyzji jako zaangażowania i jako zobowiązania,
- zasad sporządzania sprawozdawczości budżetowej, sprawozdawczości finansowej i sprawozdań rzeczowo-finansowych.
TWoj
Podinspektor
Posty: 1461
Od: 10 maja 2016, 15:48
Zajmuję się:


Napisano: 20 paź 2016, 9:20

Nasze szkolenie jest tylko dla OPS-ów...i zaplanowane jest w następujących miastach:

3.11 Katowice
4.11 Rzeszów

7.11 Warszawa
8.11 Bydgoszcz
9.11 Gdańsk
10.11 Olsztyn

15.11 Poznań
16.11 Szczecin
17.11 Legnica (lub Wrocław)
18.11 Opole

21.11 Kraków
22.11 Kielce
23.11 Lublin
24.11 Białystok

29.11 Łódź
30.11 Warszawa
TWoj
Podinspektor
Posty: 1461
Od: 10 maja 2016, 15:48
Zajmuję się:

Napisano: 20 paź 2016, 12:56

Panie TW,
Chciałam prosić o podpowiedź w sprawie likwidacji jednostki budżetowej w trakcie roku. Likwidowany jest ZEAS, CUW-em będzie Urząd. Jednostka sporządza bilans w trakcie roku. Jak wprowadzić to wszystko w księgi CUW, jakie księgowania należy przeprowadzić, żeby to wszystko "zagrało" na koniec roku. Jak bilans na 31.12.?
Basia111

Napisano: 20 paź 2016, 13:23

...a jaką macie uchwałę o utworzeniu SCUW?

Ja bym napisał uchwałę o utworzeniu SCUW powstałego z połączenia ZEAS z UG czyli dodałbym do uchwały o SCUW art 12 ustęp 5 UOFP. A wtedy można zastosować art 12 ustęp 3 pkt 2 UOR, gdyż UG przejmuje jeden do jednego ZEAS...a SCUW nie jest wtedy jednostką budżetową bo jest nią z mocy prawa urząd....czyli następuje połączenie ZEAS z UG metodą "łączenia udziałów".... jasne?

TW
TWoj
Podinspektor
Posty: 1461
Od: 10 maja 2016, 15:48
Zajmuję się:

Napisano: 21 paź 2016, 9:25

Tak właśnie zostaje połączony. Teraz to trzeba połączyć księgowo. Czy znajdę jakieś Pana szczegółowe opracowanie na ten temat?
Basia111

Napisano: 21 paź 2016, 10:30

...Biuletyn Finansów Publicznych BDO.
TWoj
Podinspektor
Posty: 1461
Od: 10 maja 2016, 15:48
Zajmuję się:

Napisano: 24 paź 2016, 9:58

Czy jest szansa na szkolenie w Bydgoszczy? Nie widzę w harmonogramie na stronie :-(
aatol

Napisano: 24 paź 2016, 10:25

Pan Wojtania napisał w poście wyżej, że w Bydgoszczy jest 8.11.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 24 paź 2016, 10:51

gumi proszeę cię o politykę rachunkowości obiecałaś przysłać w zeszłym tygodniu na adres [email protected]
jana

Napisano: 24 paź 2016, 10:52

https://www.platformaedukacyjna.com.pl/aktualnie.php
na tej stronie brak informacji o Bydgoszczy....
aatol



  
Strona 1 z 4    [ Posty: 38 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x