Jasne, bo uwierzę. Assecco wysiudało Was z biznesu (poszukałem i znalazłem) a Wy łaskawcy załatwiacie za nich problemy z systemem.SYGNITY pisze:Ponieważ my stosujemy u siebie zasadę tzw. "jednego okienka", która z grubsza polega na tym, że nawet jak zgłoszenie jest skierowane do nas, a powinno być do Wykonawcy Emp@tii, to kontaktujemy się z ich serwisem i jak się da to przy tej pomocy rozwiązujemy zgłoszenie, żeby nie odsyłać Was od firmy do firmy. Dopiero jak się to nie uda, to odpisujemy że konieczne jest zwrócenie się do serwisu Wykonawcy Emp@tii. A że naszego Pomostu używa ok 2000 Ośrodków Pomocy Społecznej, to mamy już "rozczajone" typowe problemy z podłączeniem terminali, więc zwykle pomagamy sami.ludek pisze:Dlaczego więc przy problemach z uruchomieniem terminalu (konieczność zmiany hasła) osoba odpowiedzialna w urzędzie wojewódzkim skierowała mnie do help desku Sygnity i tam problem rozwiązano? W naszym ośrodku nie użytkujemy żadnego z programów Sygnity.
A jeśli faktycznie w Twoim przypadku rozwiązaliśmy problem mimo że "nie użytkujecie żadnego z programów Sygnity" to jest nam niezmiernie miło że mogliśmy Wam pomóc.
pozdrawiam
