umowa dotycząca współpracy pomiędzy OPS a sklepem
-
- Praktykant
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 lip 2016, 10:15
- Zajmuję się:
- Kontakt:
umowa dotycząca współpracy pomiędzy OPS a sklepem
Czy ktoś posiada i może wrzucić wzór umowy pomiędzy OPS-em a sklepem odnośnie realizacji zasiłku w formie rzeczowej w sklepie?
-
- Stażysta
- Posty: 142
- Rejestracja: 18 kwie 2017, 12:32
- Zajmuję się: PS
- Kontakt:
Re: umowa dotycząca współpracy pomiędzy OPS a sklepem
U M O W A N R .
zawarta w dniu 03 stycznia 2022 r pomiędzy:
Gminą reprezentowaną przez Ośrodek Pomocy Społecznej, zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym, w imieniu którego działa Kierownik
a
P.P.H.U. zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą, reprezentowanym przez Pana
Umowa sporządzona na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) oraz nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1§ 1
§ 1.
1. Wykonawca zobowiązuje się w okresie od 03 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022 do realizacji wydania artykułów spożywczych w placówce handlowej w na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego.
2.Wykonawca zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszelkie informacje, w których posiadanie wszedł wykonując zlecenie.
§ 2
Dla prawidłowego wykonywania zleconych zadań ustala się miesięczny okres rozliczenia.
§ 3
1. Wykonawca wystawiać będzie faktury za wydany towar w okresach miesięcznych na:
Nabywca : Gmina
Odbiorca: Ośrodek Pomocy Społecznej,
2. Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z potwierdzeniem odbioru towaru.
3. W przypadku opóźnienia w zapłacie należności Wykonawcy przysługują za każdy dzień zwłoki odsetki ustawowe.
§ 4
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
§ 5
1. Przewidywana wartość brutto realizowanej umowy w 2022 r. wyniesie ok. 21 200 zł
(słownie; dwadzieścia jeden tysięcy dwieście złotych) i jest uzależniona od indywidualnych bieżących potrzeb klientów Zamawiającego.
§ 6
1. Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron z miesięcznym terminem wypowiedzenia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo natychmiastowego odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
§ 7
Zamawiającemu przysługują kary umowne od Wykonawcy:
Za nie terminowe wydanie towaru w wysokości 0,02 % za każdy dzień opóźnienia.
Za niewykonanie umowy w wysokości 10 % wartości umowy.
Niezależnie od kar umownych Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie uzupełniające jeśli wartość szkody z tytułu nienależytego wykonania zobowiązania przekroczy wartość kar umownych lub szkoda powstanie z innych przyczyn niż zastrzeżone kary umowne.
§ 8
1. Wykonawca nie może przenieść (cedować) należnych wierzytelności na osoby trzecie.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić w formie aneksów, wyłącznie w granicach ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.
4. Ewentualne spory wynikłe na tle niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
5. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch egzemplarzach, z czego jeden otrzymuje Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
zawarta w dniu 03 stycznia 2022 r pomiędzy:
Gminą reprezentowaną przez Ośrodek Pomocy Społecznej, zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym, w imieniu którego działa Kierownik
a
P.P.H.U. zwanym w dalszej części umowy Wykonawcą, reprezentowanym przez Pana
Umowa sporządzona na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) oraz nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1§ 1
§ 1.
1. Wykonawca zobowiązuje się w okresie od 03 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022 do realizacji wydania artykułów spożywczych w placówce handlowej w na każdorazowe pisemne zlecenie Zamawiającego.
2.Wykonawca zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszelkie informacje, w których posiadanie wszedł wykonując zlecenie.
§ 2
Dla prawidłowego wykonywania zleconych zadań ustala się miesięczny okres rozliczenia.
§ 3
1. Wykonawca wystawiać będzie faktury za wydany towar w okresach miesięcznych na:
Nabywca : Gmina
Odbiorca: Ośrodek Pomocy Społecznej,
2. Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z potwierdzeniem odbioru towaru.
3. W przypadku opóźnienia w zapłacie należności Wykonawcy przysługują za każdy dzień zwłoki odsetki ustawowe.
§ 4
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi , zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
§ 5
1. Przewidywana wartość brutto realizowanej umowy w 2022 r. wyniesie ok. 21 200 zł
(słownie; dwadzieścia jeden tysięcy dwieście złotych) i jest uzależniona od indywidualnych bieżących potrzeb klientów Zamawiającego.
§ 6
1. Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron z miesięcznym terminem wypowiedzenia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo natychmiastowego odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
§ 7
Zamawiającemu przysługują kary umowne od Wykonawcy:
Za nie terminowe wydanie towaru w wysokości 0,02 % za każdy dzień opóźnienia.
Za niewykonanie umowy w wysokości 10 % wartości umowy.
Niezależnie od kar umownych Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie uzupełniające jeśli wartość szkody z tytułu nienależytego wykonania zobowiązania przekroczy wartość kar umownych lub szkoda powstanie z innych przyczyn niż zastrzeżone kary umowne.
§ 8
1. Wykonawca nie może przenieść (cedować) należnych wierzytelności na osoby trzecie.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić w formie aneksów, wyłącznie w granicach ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.
4. Ewentualne spory wynikłe na tle niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
5. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch egzemplarzach, z czego jeden otrzymuje Zamawiający i jeden egzemplarz Wykonawca.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
-
- Praktykant
- Posty: 38
- Rejestracja: 21 lip 2016, 10:15
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: umowa dotycząca współpracy pomiędzy OPS a sklepem
Dziękuję i pozdrawiam
Oprócz umowa dotycząca współpracy pomiędzy OPS a sklepem - Pomoc społeczna (forum ogólne) przeczytaj również:
Umowa art. 103 - odpłatność za pobyt w DPS
Opiekun prawny
Zasiłek okresowy a pobyt WDPS
Decyzja obiady dla dzieci z Ukrainy
odpłatność za dps osoby ubeswłasnowolnionej
Składka zdrowotna CIS
Gdzie przekazać pomoc?
Ustalenie adresu osób zobowiązanych do alimentacji
Podjęcie decyzji w sprawie świadczenia 40 zł za zakwaterowanie i wyżywienie
decyzja DPS
czy świadczenie UNHCR wliczamy do dochodu?
wynagrodzenie dla kuratora
skierowanie do dps
sprawozdanie SR_UA do 20.06.2022
ŚP 40 ZŁ. czy możemy przyjmowac stare karty osób
Sygnity- problem z nadawaniem numerów do 300