uzupełnić wniosku o rozliczenie chyba się nie da (zatwierdzonego), potwierdzenie dostarczenia/otrzymania sprzętu może dołączyć do wniosku o dofinansowanie (uzupełnić załączniki) a najlepiej to potwierdzenie składać razem z fakturą do wniosku o rozliczenielena8 pisze: ↑26 cze 2020, 9:52Sporządzam w systemie umowy na MI, powiedzcie mi proszę czy dobrze myślę...
Umowy dotyczą zakupu sprzętów po podpisaniu umowy (B1,A1). W takiej sytuacji zaznaczam w systemie 'refundację', wtedy żeby przelać dofinansowanie osoba musi złożyć wniosek o rozliczenia dołączając fakturę, robimy przelew a czy później Wnioskodawca może uzupełnić wniosek o rozliczenie o potwierdzenie odebrania sprzętu zgodnie z zapisami umowy? jak to zrobi dopiero rozliczamy wniosek? to wszystko będę musiała wyjaśniać osobom, dlatego chciałam sobie to uporządkować w głowie.
A przy opcji że kupuje przez internet, składa wniosek o rozliczenie z wszystkimi dokumentami i z nr konta i wtedy robimy przelew, tak?
Dlaczego refundację??