umowy zlecenie - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 23 lut 2017, 14:32

Czy w 2017 roku na tych nowych warunkach gdy mamy ewidencję czasu pracy do umowy zlecenia, zapłatę robicie na podstawie tej ewidencji czy na podstawie przedstawionego rachunku przez zleceniobiorcę?
Saren


Napisano: 23 lut 2017, 16:28

Też się nad tym zastanawiałam . W umowie napisałam, że wypłata będzie następowała po przedstawieniu i zatwierdzeniu przez Kierownika ewidencji czasu pracy- więc nie wymagam już od zleceniobiorcy rachunku - ale czy to jest prawidłowo ??? Głowy sobie uciąć nie dam
Kaja13

Napisano: 24 lut 2017, 8:36

Ja ewidencję czasu pracy podpinam pod rachunek. W ewidencji mam godziny a nie kwotę.
renia 50

Napisano: 24 lut 2017, 10:21

Wg ordynacji podatkowej jeśli w umowie nie ma zawartej informacji o rachunku, zleceniobiorca nie ma obowiązku takowego wystawiać.
My do 2016 wypłacaliśmy na podstawie dostarczonego harmonogramu pracy lub ryczałtowo tak jak było w umowie. od 2017 stosujemy nadal harmonogram pracy a do kwot ryczałtowych oświadczenie zleceniobiorcy ile godzin przepracował w danym miesiącu (sztuka dla sztuki ;))
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 480
Od: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska

Napisano: 24 lut 2017, 11:09

Ja w umowie mam zapis "wynagrodzenie płatne w terminie 7 dni po przedstawieniu rachunku wraz z ewidencją czasu pracy"
renia 50



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x