Czy w 2017 roku na tych nowych warunkach gdy mamy ewidencję czasu pracy do umowy zlecenia, zapłatę robicie na podstawie tej ewidencji czy na podstawie przedstawionego rachunku przez zleceniobiorcę?
Też się nad tym zastanawiałam . W umowie napisałam, że wypłata będzie następowała po przedstawieniu i zatwierdzeniu przez Kierownika ewidencji czasu pracy- więc nie wymagam już od zleceniobiorcy rachunku - ale czy to jest prawidłowo ??? Głowy sobie uciąć nie dam
Wg ordynacji podatkowej jeśli w umowie nie ma zawartej informacji o rachunku, zleceniobiorca nie ma obowiązku takowego wystawiać.
My do 2016 wypłacaliśmy na podstawie dostarczonego harmonogramu pracy lub ryczałtowo tak jak było w umowie. od 2017 stosujemy nadal harmonogram pracy a do kwot ryczałtowych oświadczenie zleceniobiorcy ile godzin przepracował w danym miesiącu (sztuka dla sztuki )
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway