Nie może to być wyciąg, bo ten nie uwzględnia kwoty brutto, ani odjętych składek społecznych i kosztów uzyskania. Pani musi załatwić zaświadczenie, ewentualnie niech zadzwoni lub pofatyguje się do księgowości byłej firmy (co by szefa nie widzieć) i niechaj jej podadzą suche liczby, a wtedy ona Ci na oświadczeniu wszystko wypisze.
Wczasy pod gruszą się wlicza do dochodu. Składkę zdrowotną też, zawsze, więc z UP też. Co do zaświadczenia ja Ci nie podeślę, bo nie posiadam, ale niemal każdy forumowicz w tym dziale posiada taki wzór w doc, czy pdf. Podeśle ktoś, please?
muusia pisze:
to moze napisac oswiadczenie ?
Może napisać. No ale musi wiedzieć, ile wynosiło brutto, składki emerytalne, rentowe i chorobowe oraz koszty uzyskania przychodu. Będzie znać te składniki z wymaganych miesięcy i będzie ok.