UWAGI DLA SYGNITY - Świadczenia rodzinne

  
Strona 21 z 87    [ Posty: 869 ]

Napisano: 14 wrz 2015, 21:51

No właśnie też się nad tym zastanawiam, czy tak trudno to ogarnąć programistom. Przecież w Pomoście wszystko to działa tak jak powinno, nic nie ucina, żadne znaki html się nie pojawiają na wydruku, a tutaj jest masakra. Przecież to ta sama technologia. Wystarczyło skopiować dobre rozwiązanie, a nie tworzyć nowe lepsze :(
Pat


Napisano: 14 wrz 2015, 22:59

W
Pat pisze:No właśnie też się nad tym zastanawiam, czy tak trudno to ogarnąć programistom. Przecież w Pomoście wszystko to działa tak jak powinno, nic nie ucina, żadne znaki html się nie pojawiają na wydruku, a tutaj jest masakra. Przecież to ta sama technologia. Wystarczyło skopiować dobre rozwiązanie, a nie tworzyć nowe lepsze :(
Weżcie po uwagę jedną rzecz nowy pomost był przygotowywany oddzielnie nie były narzucone tak restrykcyjne daty, i trzeba było tam robić migrację bazy danych ponieważ była całkowicie inna struktura bazy danych w nowym pomoście, więcej czasu na testy, mniej możliwości popełnienia błędów i tak żaden szablon Wam sie nei przenosił trzeba było wszytko od początku kopiować i ustawiać łaczne z parametrami systemowymi, cześć danych w ogólne nie była migrowana ze starego systemu, a tutaj cały system jest przepisywany na bieżąco etap po etapie było nam to udostępniane i rozszerzane w systemie o czym połowa osób nawet nei wiedziała.

Zobaczcie sobie na tej stronie:
https://empatia.mpips.gov.pl/web/piu/dl ... -zgodnosci
ile firm straciło świadectwa zgodności z opisem systemu, cześć firm tylko czasowo wydane świadectwo zgodności..

Wiec skończcie już mendzić na tym forum, ponieważ staje się to strasznie nudne tylko zacznijcie zgłaszać problemy które u Was występują do help desku sygnity :idea:
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 15 wrz 2015, 8:56

świetna jest ta poprawka z 11.09.
system zawiesza się średnio co około 1 godz (błąd transmisji danych)
w programie ma wprowadzone aktualne konto świadczeniobiorcy, widnieje ono przy podglądzie wypłat w każdym miesiącu od X 2014
utworzyliśmy wczoraj listy wypłat na konta
no i Pani system drukuje listę z kontem, które zostało zlikwidowane w X 2014r. i zmienione na inne (inne konto na podglądzie planu wypłat,inne na wydruku listy)
paranoja jakaś!
oonnaaa

Napisano: 15 wrz 2015, 9:21

@oonnaaa - jeśli masz jakieś problemy, prosimy o zgłoszenie na serwis, to będziemy sprawdzać co się dzieje u Ciebie i pomożemy. Jeśli piszesz o aktualizacji DPP003 do wersji 2-1.2, to zainstalowało ją już 205 Jednostek.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 15 wrz 2015, 9:56

Witam. Po wgraniu DPP003 mam problem z zatwierdzeniem decyzji przyznającej zasiłek rodzinny i dodatek do zasiłku rodzinnego z tytułu samotnego wychowywania dziecka na nowy okres zasiłkowy. Wyskakuje mi komunikat - Błąd niezgodność sumarycznej kwoty planu z kwotami wynikającymi z decyzji. Sprawdzałam kilka razy, wszystko sie zgadza, a zatwierdzić decyzji nie mogę
Bogna31

Napisano: 15 wrz 2015, 10:28

@Bogna31 proszę napisz do mnie na [email protected] z jakiego jesteś ośrodka - pomożemy Ci
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 15 wrz 2015, 10:28

Bogna31 pisze:Witam. Po wgraniu DPP003 mam problem z zatwierdzeniem decyzji przyznającej zasiłek rodzinny i dodatek do zasiłku rodzinnego z tytułu samotnego wychowywania dziecka na nowy okres zasiłkowy. Wyskakuje mi komunikat - Błąd niezgodność sumarycznej kwoty planu z kwotami wynikającymi z decyzji. Sprawdzałam kilka razy, wszystko sieę zgadza, a zatwierdzić decyzji nie mogę
Mam dokładnie tak samo. Wszystkie wnioski przechodzą, a cztery (na razie) z samotnym leżą i czekają, bo wyświetla się ten sam komunikat!!!
Sylia

Napisano: 15 wrz 2015, 10:32

to jw. - proszę napisać, pomogę
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6049
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 15 wrz 2015, 11:08

to samo z kontami jest przy wprowadzaniu wniosków na nowy okres zasiłkowy
rejestrując wniosek podpowiada nam w domyśle konto, które dawno zostało usunięte z danych osoby w systemie :(

napiszę oczywiście info na Państwa help desk
oonnaaa

Napisano: 15 wrz 2015, 11:14

muszę uchylić dłużnikowi decyzję rozkładającą na raty i wyskakuje mi komunikat nie można uchylić decyzji ponieważ posiada wydane i niezakończone upomnienia! jak to zrobić?
an.ka



  
Strona 21 z 87    [ Posty: 869 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x