Nie mogę zatwierdzić przyznania dodatkowej formy karty - ele - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 16 ]

Napisano: 23 sty 2018, 11:28

Wniosek wpłynął mi elektronicznie na dodatkową formę - elektroniczną. Wniosek jest prawidłowo wypełniony lecz jest jedno ostrzeżenie - znaleziono wnioskodawcę. Natomiast w okienku powyżej - "Rodzina do której przypisane zostaną osoby" jest napisane, że brak rodziny w systemie. Wskazują która to rodzina ale nie mogę zatwierdzić - przycisk jest nieaktywny. Jak mam dalej postąpić. Może ktoś podsunie jakąś wskazówkę. Pozdrawiam
Johny
Stażysta
Posty: 117
Od: 12 mar 2015, 16:21
Zajmuję się: ŚW, ŚR, KDR


Napisano: 24 sty 2018, 10:26

u mnie też tak było. Ale wynik rozpatrzenia wzięłam przyznanie i potem sam pojawił się numer rodziny i było ok
Monica
Stażysta
Posty: 122
Od: 20 cze 2014, 16:53
Zajmuję się:

Napisano: 24 sty 2018, 23:18

Proszę sprawdzić czy uzupełniła Pani wszystkie wymagane pola na wniosku. Taka blokada pojawia się często jeżeli wniosek jest niekompletny. Proszę spróbować następującej ścieżki. Jeżeli odebrała Pani wniosek to znajduje się on w zakładce "Wnioski do obsłużenia". Można wybrać taki wniosek i kliknąć na na dole strony "Obsłuż". Powinna się Pani znaleźć teraz w oknie "Szczegóły sprawy". Na górze strony znajduje się menu "Wniosek", proszę wybrać z niego "Szczegóły wniosku". Można teraz obejrzeć wniosek, na dole jest przycisk "Edytuj" do uzupełnienia brakujących pól. Teraz, po poprawieniu braków wniosek będzie można rozpatrzeć.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 31 sty 2018, 12:09

Witam, przy wprowadzaniu wniosku na obie formy karty i przy zatwierdzaniu przyznania kart wyskakuje mi przy 4 osobach "błąd biznesowy pozycji wniosku" i w wyjaśnieniu, że nie można przyznać karty elektronicznej, ponieważ na liście osób uprawnionych do wizualizacji karty znajdują się osoby z danymi niezgodnymi na ich kartach.
Sprawdziłam wszystkie numery telefonów, maila i wszystko się zgadza. Czy ktoś miał taki przypadek?
kamila.152
Praktykant
Posty: 4
Od: 21 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: DM, DE, KDR

Napisano: 31 sty 2018, 12:51

najprawdopodobniej rozdzieliłaś imiona i przerzuciłas do osobnych rubryk. Musisz znowu zrobić wszystko "niepoprawnie" i wrzucic imię drugie do rubryki z imieniem pierwszym
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 31 sty 2018, 13:01

Faktycznie, wpisałam imiona w jednej rubryczce i przeszło. Dziękuję.
kamila.152
Praktykant
Posty: 4
Od: 21 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: DM, DE, KDR

Napisano: 31 sty 2018, 13:26

rejestruje nowy wniosek na dwie formy i wyskoczył mi błąd biznesowy ze nie zostanie przyznana karta elektroniczna poniewaz na liscie osób uprawionych do wizualizacji znajdują się osoby z danymi niezgodnymi na ich kartach?????co mam zrobic????
Baska
Stażysta
Posty: 116
Od: 14 mar 2017, 12:36
Zajmuję się: Swiadczenia rodzinne

Napisano: 31 sty 2018, 13:41

ta sama sytuacja, sprawdź imiona wszystkich członków rodziny, wszędzie ma byc tak samo wpisane jesli chodzi o imiona.
Te wszystkie rodziny zmigrowane z pierwszego programu KDR do programu SI KDR mają ten błąd, że oba imiona sa przepisane do rubryki z pierwszym imieniem. Nie należy tego poprawiać, bo jak to robimy to wyskakuje błąd biznesowy. Oczywiście nie ma o tym żadnego komunikatu
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:

Napisano: 31 sty 2018, 13:45

DOBRZE TYLKO ZE JA MAM DOPIERO ZŁOŻONY WNIOSEK NOWY. PIERWSZY RAZ
Baska
Stażysta
Posty: 116
Od: 14 mar 2017, 12:36
Zajmuję się: Swiadczenia rodzinne

Napisano: 31 sty 2018, 14:06

no to nie wiem, gdzieś literówkę zrobiłaś albo pesel nie tak albo wpisałaś jedno imię a ma dwa imiona
mkaz
Starszy referent
Posty: 680
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 16 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x