Błąd biznesowy - nie można przyznać karty elektronicznej

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 23 wrz 2021, 9:17

Otrzymałam elektroniczny wniosek dla nowej rodziny. Przy weryfikacji pokazuje się błąd biznesowy:

"Dla osoby XYZ o numerze PESEL ........... nie zostanie przyznana karta elektroniczna, ponieważ na liście uprawnionych widnieje osoba o numerze PESEL (...........) która nie jest z tej samej rodziny. Przejdź do edycji wniosku i wybierz przycisk 'Lista uprawnionych' aby zmodyfikować te dane."

Chodzi tutaj o rodziców dzieci, którzy są małżeństwem. We wniosku wszystko się zgadza, więc powinni oni móc wyświetlać wzajemnie swoje karty, a tu taka niespodzianka. System uparcie przypisuje te osoby do starych rodzin, w których byli rejestrowani jako dzieci, ale stare karty są już nieważne. Przy powiązaniu wniosku z rodziną zaznaczam, że nie wybieram tych starych rodzin i nic. Może ktoś miał taki przypadek i wie co zrobić, bo na numer telefonu ds. problemów technicznych dodzwonić się nie mogę.
mopsówna
Praktykant
Posty: 4
Od: 13 sie 2021, 11:42
Zajmuję się: KDR


Napisano: 24 wrz 2021, 11:11

Może najpierw trzeba utworzyć rodzinę, bez wskazywania osób, które mogą wyświetlać karty u poszczególnych członków rodziny, a dopiero potem wejść w zarządzanie kartami i tam przy poszczególnych osobach aktualizować listę uprawnionych... ? tyle mi przyszło do głowy
ResiKDR
Stażysta
Posty: 107
Od: 11 sie 2020, 13:25
Zajmuję się: KDR

Napisano: 24 wrz 2021, 14:03

Dziękuję, dokładnie tak samo powiedzieli w HelpDesku.
mopsówna
Praktykant
Posty: 4
Od: 13 sie 2021, 11:42
Zajmuję się: KDR

Napisano: 24 wrz 2021, 14:21

O proszę, to mogę pracować w HD 8-)
ResiKDR
Stażysta
Posty: 107
Od: 11 sie 2020, 13:25
Zajmuję się: KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x