Po kodzie nie dasz rady, to jest kod wewnętrzny nie kod klienta.lucyZR pisze:Mam taki sam problem, tylko nie wiem jak znaleźć wniosek którego ten błąd dotyczy po kodzie podanym w opisie walidacji? ktoś wie?
Jeżeli sprawdziłaś wszystkie wnioski, aktualizacje i nie ma tam złej definicji uzysku/utraty, to trudno mi powiedzieć. Czasami np. program sam widział przestarzały kod i przy aktualizacji zerował wybór (pusty). Wtedy oczywiście też trzeba go wprowadzić.Lady90 pisze:Sprawdzam we wnioskach na nowy okres zasiłkowy utrata/uzysk zasiłku dla bezrobotnych i wszystko jest poprawnie wprowadzone, gdyż aktualizacje są wykonywane na bieżąco. Tak więc raczej błąd będzie ze strony CAS, gdyż może tam nie przeprowadzono zmian odnośnie nazewnictwa? Nie mam pojęcia.
Miałem podobnie z kodem niepełnosprawności i jedyne to zrobiłem w tym temacie, to kliknąłem wyślij zbiór. Dla 1 sztuki nie ma się co męczyć, zwłaszcza że to tylko walidacja czysto techniczna.