wniosek elektroniczny - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 05 sie 2021, 11:53

Dzień dobry, pierwszy raz mam styczność z wnioskiem złożonym elektronicznie, od razu pod górkę. Wnioskodawczyni złożyła wniosek o KDR dla siebie oraz 3 dzieci, przy każdym z nich wyświetla się "Błąd biznesowy pozycji wniosku", w sumie 10 krotnie. Czy powinna to wnioskodawczyni poprawić czy należy to po mojej stronie? Kontaktować się ze stroną w tej sprawie?
Ritale
Praktykant
Posty: 24
Od: 28 maja 2021, 12:04
Zajmuję się: KDR


Napisano: 05 sie 2021, 12:39

Wnioski elektroniczne możesz edytować i je poprawiać :)
Karola91
Stażysta
Posty: 135
Od: 22 cze 2021, 12:29
Zajmuję się: PS/KDR

Napisano: 05 sie 2021, 12:47

Ale musisz mieć podkładkę, bo sama edytować nie możesz. Więc zadzwoń do klienta i poproś aby naniósł Ci na wniosku poprawki.
Karola91
Stażysta
Posty: 135
Od: 22 cze 2021, 12:29
Zajmuję się: PS/KDR


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x