Napisano: 01 lut 2018, 10:33
Jeżeli osoba prześle drugi poprawny wniosek to ten stary nadal będzie w zakładce "Wnioski do obsłużenia". Można wejść w taki wniosek i w zakładce decyzji wybrać dla każdej z osób "Nie rozpatrzono" lub "Odmowa".
Jeżeli osoba nie chce składać drugiego wniosku to ten stary wniosek można po kontakcie telefonicznym poprawić. W celu zmodyfikowania wniosku złożonego w formie elektronicznej proszę przejść do zakładni "Wnioski do obsłużenia", wybrać ten wniosek i kliknąć na na dole strony "Obsłuż". Powinno pojawić się okno z zatytułowane "Szczegóły sprawy". Na górze strony znajduje się menu "Wniosek", proszę wybrać z niego "Szczegóły wniosku". Można teraz obejrzeć wniosek, na dole strony znajduje się przycisk "Edytuj" umożliwiający poprawienie formularza wniosku.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl