wniosek o dodatkową kartę elektroniczną - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 30 sty 2018, 16:06

pan wysłał elektroniczny wniosek o dodatkową kartę elektroniczna tylko dla siebie i chciałam juz rozpatrzeć ale wyskoczył błąd biznesowy o treści: Dla osoby nie zostanie przyznana wybrana forma karty, ponieważ pierwsza forma została przyznana w innej gminie, i co mam teraz zrobic z tym wnioskiem zadzwonilam dopytalam i wiem ze pan faktycznie mieszka na terenie naszej gminy ale krte tradycyjną zamawiał w innej gminie i tam nie zgłosił że zmienił miejsce zamieszkania i powiedział że będzie tam rezygnował a u nas złoży wniosek dla całej rodziny?
nowa112
Praktykant
Posty: 47
Od: 05 kwie 2017, 12:51
Zajmuję się: SW


Napisano: 30 sty 2018, 16:44

Jeżeli osoba posiada aktywną kartę w jednej gminie, a teraz złożyła wniosek w drugiej gminie z rodzajem "Wnoszę o przyznanie dodatkowej formy Karty Dużej Rodziny" to powinno się dla takiej osoby wydać decyzję odmowną. Wniosek taki jest niepoprawny i nie uda się na jego podstawie przyznać drugiej formy karty. Proponuję poprosić osobę o poprawę i złożenie nowego wniosku albo ewentualnie telefonicznie skontaktować się z nią i samemu poprawić w systemie ten wniosek.

Osoba zmieniająca gminę w której mieszka powinna w nowej gminie złożyć wniosek z rodzajem "Wnoszę o przyznanie Karty Dużej Rodziny" i podrodzajem "Nowa rodzina". Podczas rozpatrywania takiego wniosku system sam poinformuje, że osoba posiada aktywną kartę w innej gminie i zostanie ona automatycznie unieważniona aby uniknąć sytuacji gdy ktoś posiada dwie karty jednocześnie.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 31 sty 2018, 11:23

ale jeżeli taka osoba prześle drugi wniosek to tamten i tak będzie nadal w zakładce do obsłużenia i jak samemu można poprawić wniosek ustalając coś telefonicznie?

to jest mój pierwszy przypadek i naprawdę nie wiem jak zrobić
nowa112
Praktykant
Posty: 47
Od: 05 kwie 2017, 12:51
Zajmuję się: SW

Napisano: 01 lut 2018, 10:33

Jeżeli osoba prześle drugi poprawny wniosek to ten stary nadal będzie w zakładce "Wnioski do obsłużenia". Można wejść w taki wniosek i w zakładce decyzji wybrać dla każdej z osób "Nie rozpatrzono" lub "Odmowa".

Jeżeli osoba nie chce składać drugiego wniosku to ten stary wniosek można po kontakcie telefonicznym poprawić. W celu zmodyfikowania wniosku złożonego w formie elektronicznej proszę przejść do zakładni "Wnioski do obsłużenia", wybrać ten wniosek i kliknąć na na dole strony "Obsłuż". Powinno pojawić się okno z zatytułowane "Szczegóły sprawy". Na górze strony znajduje się menu "Wniosek", proszę wybrać z niego "Szczegóły wniosku". Można teraz obejrzeć wniosek, na dole strony znajduje się przycisk "Edytuj" umożliwiający poprawienie formularza wniosku.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 02 lut 2018, 9:03

dziękuję bardzo za pomoc,a jeszcze jedno pytanie jak to powinno być załatwione poprawnie jeżeli ktoś się przeprowadza i ma karty przyznane w innej gminie i złoży w nowej gminie nowy wniosek to jak to powinno być załatwione technicznie, czy ja powinnam informować tą inną gminę że osoba się przeprowadziła i ma przyznane karty a jak tak to skąd mam wiedzieć jaką gminę poinformować, czy poprzednia gmina jest w stanie to zauważyć w programie ze karty będą unieważnione z chwila zamówienia nowych kary tradycyjne muszą być unieważnione przez odcięcie rogu a jak tak która gmina ma to zrobić?
przepraszam ze tak mecze ale to jest mój pierwszy przypadek i nie wiem jak to zrobić
nowa112
Praktykant
Posty: 47
Od: 05 kwie 2017, 12:51
Zajmuję się: SW

Napisano: 02 lut 2018, 9:49

Jeżeli w swojej gminie przyzna Pani karty dla tych osób to pojawia się informacja (ewentualnie pytanie o wybór opcji), że dla tych osób stare karty zostaną automatycznie unieważnione. Nie trzeba tej starej gminy o tym informować. Jeżeli ktoś w tej starej gminie w zarządzaniu kartami będzie próbował te karty wyszukać to pojawią się one jako unieważnione razem z podaniem przyczyny. Skoro osoby zamieszkują teraz na terenie Pani gminy to zgodnie z ustawą to Pani zajmuje się ich obsługą.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 02 lut 2018, 14:15

dziękuję bardzo za pomoc
nowa112
Praktykant
Posty: 47
Od: 05 kwie 2017, 12:51
Zajmuję się: SW


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x