Pomoc w zakładce zarządzanie kartami - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 01 lut 2018, 9:03

Pomocy :)
Klient podał zły nr tel nie dostał smsa.
Karta dotarła juz do nas. Wyszukuje klienta u zakładce zarzadzanie karatami chcąc zaktualizowac dane teleadresowe ale ikona jest nieaktywna. Co robić ? mam unieważnić karte? bo tylko ta ikona jest aktywna ?
ORA
Stażysta
Posty: 165
Od: 17 sty 2018, 16:49
Zajmuję się: Podinspektor


Napisano: 01 lut 2018, 10:25

Opcja "Aktualizuj dane teleadresowe" dotyczy tylko i wyłącznie kart elektroniczny. Jeżeli osoba zmieniła numer telefonu, adres e-mail lub listę uprawnionych do karty to przez tę opcję dane te można zmodyfikować. Opcja dostępna jest dla wydanych karty elektronicznych.

Jeżeli osoba wnioskowała tylko o kartę tradycyjną i podała zły numer telefonu to nie można już go poprawić. Ewentualnie w obsłudze sprawy można w zakładce "Dokumenty" dodać dokument z informacją o błędach czy zmianach, ale nie sprawi to, że osoba dostanie drugiego SMSa. Proponuję po prostu telefonicznie skontaktować się z wnioskodawcą i poinformować o tym, że karty już przyszły.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 624
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 01 lut 2018, 11:54

Herko bardzo dziękuje za pomoc :)
ORA
Stażysta
Posty: 165
Od: 17 sty 2018, 16:49
Zajmuję się: Podinspektor



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x