Pomocy
Klient podał zły nr tel nie dostał smsa.
Karta dotarła juz do nas. Wyszukuje klienta u zakładce zarzadzanie karatami chcąc zaktualizowac dane teleadresowe ale ikona jest nieaktywna. Co robić ? mam unieważnić karte? bo tylko ta ikona jest aktywna ?
Opcja "Aktualizuj dane teleadresowe" dotyczy tylko i wyłącznie kart elektroniczny. Jeżeli osoba zmieniła numer telefonu, adres e-mail lub listę uprawnionych do karty to przez tę opcję dane te można zmodyfikować. Opcja dostępna jest dla wydanych karty elektronicznych.
Jeżeli osoba wnioskowała tylko o kartę tradycyjną i podała zły numer telefonu to nie można już go poprawić. Ewentualnie w obsłudze sprawy można w zakładce "Dokumenty" dodać dokument z informacją o błędach czy zmianach, ale nie sprawi to, że osoba dostanie drugiego SMSa. Proponuję po prostu telefonicznie skontaktować się z wnioskodawcą i poinformować o tym, że karty już przyszły.