Witam. Jak w temacie. Klient ma już wydana tradycyjną kartę. Złożył mi teraz wniosek przez internet o KDR w dodatkowej-elektronicznej formie ale z błędnymi danymi. Chodzi o to, że błędnie została wpisana gmina jego zamieszkania. System krzyczy, że wniosek jest złożony w niewłaściwej gminie. Jak należałoby postąpić w tej sytuacji. Chodzi mi o rozwiązanie "po najmniejszej linii oporu". Edytować wniosku nie mogłem...
pozdrawiam
Wniosek o KDR wpłynął elektronicznie z błędnymi danymi...
-
- Stażysta
- Posty: 117
- Rejestracja: 12 mar 2015, 16:21
- Zajmuję się: ŚW, ŚR, KDR
- Kontakt:
- Herka
- Starszy referent
- Posty: 624
- Rejestracja: 02 sty 2018, 17:03
- Zajmuję się: KDR
- Kontakt:
Re: Wniosek o KDR wpłynął elektronicznie z błędnymi danymi..
Jeżeli wnioskodawca ma kartę tradycyjną w innej gminie niż Pani to znaczy, że złożył błędny wniosek. Po przeprowadzeniu się do innej gminy karty w starej gminie powinny zostać unieważnione, a w nowej gminie powinien złożyć wniosek jako nowa rodzina i wnioskować o obydwie formy karty, tradycyjną i elektroniczną.
Jeżeli wnioskodawca ma kartę tradycyjną w Pani gminie i po prostu się pomylił na wniosku można do niego zadzwonić i zapytać czy się nie pomylił i ewentualnie poprawić ten adres. Jeżeli odebrała Pani wniosek to znajduje się on w zakładce "Wnioski do obsłużenia". Można wybrać taki wniosek i kliknąć na na dole strony "Obsłuż". Powinna się Pani znaleźć teraz w oknie "Szczegóły sprawy". Na górze strony znajduje się menu "Wniosek", proszę wybrać z niego "Szczegóły wniosku". Można teraz obejrzeć wniosek, na dole jest przycisk "Edytuj" do uzupełnienia brakujących pól. Teraz wniosek rozpatruje się tak samo jak wniosek papierowy.
Jeżeli to nie pomoże to po prostu dla takiego wniosku należy wybrać w wyniku rozpatrzenia domowa i przesłać taką odmowę do wnioskodawcy.
Jeżeli wnioskodawca ma kartę tradycyjną w Pani gminie i po prostu się pomylił na wniosku można do niego zadzwonić i zapytać czy się nie pomylił i ewentualnie poprawić ten adres. Jeżeli odebrała Pani wniosek to znajduje się on w zakładce "Wnioski do obsłużenia". Można wybrać taki wniosek i kliknąć na na dole strony "Obsłuż". Powinna się Pani znaleźć teraz w oknie "Szczegóły sprawy". Na górze strony znajduje się menu "Wniosek", proszę wybrać z niego "Szczegóły wniosku". Można teraz obejrzeć wniosek, na dole jest przycisk "Edytuj" do uzupełnienia brakujących pól. Teraz wniosek rozpatruje się tak samo jak wniosek papierowy.
Jeżeli to nie pomoże to po prostu dla takiego wniosku należy wybrać w wyniku rozpatrzenia domowa i przesłać taką odmowę do wnioskodawcy.
SOFTIQ
http://www.softiq.pl
http://www.softiq.pl
Oprócz Wniosek o KDR wpłynął elektronicznie z błędnymi danymi... - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
RODZINNY DOM DZIECKA A PRZYZNANIE KARTY DUŻEJ RODZINY
czy za obsługę wniosku o dodatkową formę Karty gmina otzrymu
czy przy wniosku o dodatkową formę karty złożonego elektroni
Da się domówić karty jeżeli zamówienie poszło na jeden typ?
Jak zaklasyfikować opłatę - KDR
błąd przy wprowadzaniu wniosku jak to wyprostować?
Jak wypełnić załącznik ZKDR-04
Skład rodziny do karty duzej rodziny
Dzieci w pieczy na czas trwania postepowania
błędnie wpisane nazwisko w KDR
Wezwanie drogą elektroniczną
Dzieci w pieczy- unieważnianie Karty Dużej Rodziny
szkolenie KDR Barbara Matysik........................
zamówienie kart elektronicznych
Koszt realizacji elektronicznej karty
e-KDR - jak się zalogować i jak dodać członków rodziny