wnioski na 500+ nowy okres zasiłkowy a siły przerobowe ; ) - Świadczenie Wychowawcze (500+)

Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 26 kwie 2017, 12:32

Chciała bym Was zapytać jak rozwiązujecie kwestie sierpnia 2017 w Waszych Ośrodkach, bo wiadomo, że są wtedy wnioski na FA i w ogóle...
Czy planujecie kogoś do pomocy?/kogoś może już szkolicie?kogoś douczacie?

Ja jestem sama do 500, robię też wnioski ŚR, pracuję dopiero w OPS od roku, więc można powiedzieć, że żeby wszystko ogarnąć, no nie ukrywajmy nie wystarczy przeczytać ustawę.

Słyszałam też, że wnioski elektroniczne będą mogły wpływać już w lipcu, i musimy też uwzględnić zmiany, typu samotne matki, system, który będzie pokazywał do której szkoły dziecko uczęszcza i czy na pewno u nas...

Dodatkowo, na forum, które było we właściwych delegaturach była mowa o tym, że jeden pracownik nie może robić sprawozdań cas, musi być jakaś druga osoba, gdyby tej pierwszej nie było w pracy...tutaj też od roku nie ma żadnej decyzji...

Podzielcie się jakimiś pomysłami, rozwiązaniami, decyzjami kierowników, które może zostały już podjęte? czy macie podobny dylemat, czy może jakoś sprawnie sobie radzicie? Trochę mnie gnębi ten temat, bo mam najniższą krajową i nic się w tym temacie nie zmieni.
Zuzanka59
Stażysta
Od: 06 lut 2017, 14:34
Zajmuję się: 500+

Napisano: 26 kwie 2017, 12:44

ja jestem sama na 500+ i są dwie dziewczyny na rodzinne, FA itd. U nas w tamtym, roku była stażystka, która rejestrowała wnioski, robiła zwrotki, metryki itd. Teraz nic nie wiadomo, czy kogoś dostaniemy czy nie.
Natalia.św
Starszy referent
Od: 13 mar 2017, 13:16
Zajmuję się: Św

Napisano: 26 kwie 2017, 13:21

u mnie np sama byłam na ŚR i Fa do zeszłego roku
na 500 plus zatrudnili, ale robimy wszystko na połowę
i od maja tego roku koleżanka idzie na pół etatu do innego referatu na zastępstwo