art. 162 § 1 pkt 1) oraz w trybie § 3 (czyli własnie w drodze decyzji)
art. 7 ust 11 ustawy o DM
Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne
-
- VIP
- Posty: 3060
- Rejestracja: 14 kwie 2017, 9:34
- Zajmuję się: DM DE
- Kontakt:
-
- Stażysta
- Posty: 184
- Rejestracja: 05 gru 2018, 10:50
- Zajmuję się: DM/KDR/ZP
- Kontakt:
Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne
Dziękuje bardzo za pomocMaxima pisze: 09 cze 2021, 13:52 art. 162 § 1 pkt 1) oraz w trybie § 3 (czyli własnie w drodze decyzji)
art. 7 ust 11 ustawy o DM

-
- Praktykant
- Posty: 35
- Rejestracja: 31 gru 2020, 9:19
- Zajmuję się: DM,DE
- Kontakt:
Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne
Owszem jeśli wnioskodawca nie zapłacił swojej części, zarządca wysyła oficjalne pismo na podstawie którego wszczynamy postępowanie i od daty tego postępowania liczymy 3 miesiące. Jeśli wnioskodawca nie spłaci swojej części po otrzymaniu informacji to w drodze decyzji od 1 kolejnego miesiąca zawieszamy DM. Jeśli spłaci w tych 3 ms wysyłamy oficjalne pismo do wnioskodawcy, że wszystko ok. Natomiast jeśli wnioskodawca nie spłaci zadłużenia w ciągu 3 ms, decyzja wygasa i nie robimy już nic bo w piśmie wszczynającym postępowanie jest napisane wszystko, potem jest zawieszenie dm decyzją administracyjną.
-
- Praktykant
- Posty: 35
- Rejestracja: 31 gru 2020, 9:19
- Zajmuję się: DM,DE
- Kontakt:
Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne
Nie wiem, czy to co napisałam jest zrozumiałe. Ogólnie DM są pokręcone. Ja pracuję na tym stanowisku od dwóch lat i uczę się sama.Justyna01.04 pisze: 10 cze 2021, 9:14 Owszem jeśli wnioskodawca nie zapłacił swojej części, zarządca wysyła oficjalne pismo na podstawie którego wszczynamy postępowanie i od daty tego postępowania liczymy 3 miesiące. Jeśli wnioskodawca nie spłaci swojej części po otrzymaniu informacji to w drodze decyzji od 1 kolejnego miesiąca zawieszamy DM. Jeśli spłaci w tych 3 ms wysyłamy oficjalne pismo do wnioskodawcy, że wszystko ok. Natomiast jeśli wnioskodawca nie spłaci zadłużenia w ciągu 3 ms, decyzja wygasa i nie robimy już nic bo w piśmie wszczynającym postępowanie jest napisane wszystko, potem jest zawieszenie dm decyzją administracyjną.
-
- Praktykant
- Posty: 35
- Rejestracja: 31 gru 2020, 9:19
- Zajmuję się: DM,DE
- Kontakt:
Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne
Owszem jeśli wnioskodawca nie zapłacił swojej części, zarządca wysyła oficjalne pismo na podstawie którego wszczynamy postępowanie i od daty tego postępowania liczymy 3 miesiące. Jeśli wnioskodawca nie spłaci swojej części po otrzymaniu informacji to w drodze decyzji od 1 kolejnego miesiąca zawieszamy DM. Jeśli spłaci w tych 3 ms wysyłamy oficjalne pismo do wnioskodawcy, że wszystko ok. Natomiast jeśli wnioskodawca nie spłaci zadłużenia w ciągu 3 ms, decyzja wygasa i nie robimy już nic bo w piśmie wszczynającym postępowanie jest napisane wszystko, potem jest zawieszenie dm decyzją administracyjną.Maxima pisze: 09 cze 2021, 9:45 Zupełnie nic?
A gdzie powiadomienie o wszczęciu postepowania?
A gdzie pismo do świadczeniobiorcy, aby się stawił i wyjasnił sprawę?
A gdzie informacja, ze jeśli ureguluje w ciągu 3 miesięcy to nadpłacimy a jeśli nie to nastapi wygasnięcie decyzji?
Skąd wiecie, czy za 3 miesiące uregulował czy nie (pismo do zarzadcy)
-
- Praktykant
- Posty: 35
- Rejestracja: 31 gru 2020, 9:19
- Zajmuję się: DM,DE
- Kontakt:
Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne
Przepraszam, że wczoraj już nic nie odpisałam ale przyjmowałam wnioski i na nic innego nie starczyło mi czasu 

-
- Praktykant
- Posty: 31
- Rejestracja: 12 lis 2019, 14:54
- Zajmuję się: Dodatkami mieszkaniowymi
- Kontakt:
Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne
Koleżanka zadała pytanie co robimy po wydaniu decyzji wstrzymującej wypłatę dodatku mieszkaniowego jeśli klient nie ureguluje zaległości w ciągu 3 miesięcy od dnia wstrzymania....te wszystkie rzeczy o których piszesz robi się przed wydaniem takowej decyzjiMaxima pisze: 09 cze 2021, 9:45 Zupełnie nic?
A gdzie powiadomienie o wszczęciu postepowania?
A gdzie pismo do świadczeniobiorcy, aby się stawił i wyjasnił sprawę?
A gdzie informacja, ze jeśli ureguluje w ciągu 3 miesięcy to nadpłacimy a jeśli nie to nastapi wygasnięcie decyzji?
Skąd wiecie, czy za 3 miesiące uregulował czy nie (pismo do zarzadcy)

a skąd wiemy?, klient ma obowiązek nas poinformować jeśli ureguluje zadłużenie, dla pewności dzwonię do zarządcy czy zaległość została uregulowana i jeśli nie to piszę tylko notatkę...
Oprócz Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne - Dodatki mieszkaniowe przeczytaj również:
Dodatek z mocą wsteczną, wnioski złożone po 01.07.2021r.
Wyliczenie ryczałtu ?
Wyliczenie ryczałtu ?
Art. 6a ust. 2, ust. 3 - Ryczałt na zakup opału
osoba składa wniosek w czerwcu
brak podpisu na wniosku
wniosek o udostępnienie danych osobowych
czy decyzję odmowną DM przesyła się do zarządcy czy nie
Dodatek pielęgnacyjny od lipca wliczać?
Wzór zaświadczenia - dodatek mieszkaniowy od lipca 2021 r.
Dochód od lipca
DM do kiedy z mocą wsteczną?
wydatki od lipca br. i dochody za 3 m-ce z US
Działalność ryczałt od lipca
cena 1KWH od 1 lipca 2021r.
Podstawa prawna decyzji od 01.07.2021