Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne

Wybrane tematy:
Deputat węglowy zaświadczenie o dochodach Emerytura w marcu Potrącenie nadpłaty świadczenia uzupełniającego proszę sprawdzcie Śmierć zarządcy co dalej?
Maxima
VIP
Posty: 3060
Rejestracja: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE
Kontakt:

Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne

Post autor: Maxima »

art. 162 § 1 pkt 1) oraz w trybie § 3 (czyli własnie w drodze decyzji)
art. 7 ust 11 ustawy o DM
Cytrynka
Stażysta
Posty: 184
Rejestracja: 05 gru 2018, 10:50
Zajmuję się: DM/KDR/ZP
Kontakt:

Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne

Post autor: Cytrynka »

Maxima pisze: 09 cze 2021, 13:52 art. 162 § 1 pkt 1) oraz w trybie § 3 (czyli własnie w drodze decyzji)
art. 7 ust 11 ustawy o DM
Dziękuje bardzo za pomoc ;)
Justyna01.04
Praktykant
Posty: 35
Rejestracja: 31 gru 2020, 9:19
Zajmuję się: DM,DE
Kontakt:

Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne

Post autor: Justyna01.04 »

Owszem jeśli wnioskodawca nie zapłacił swojej części, zarządca wysyła oficjalne pismo na podstawie którego wszczynamy postępowanie i od daty tego postępowania liczymy 3 miesiące. Jeśli wnioskodawca nie spłaci swojej części po otrzymaniu informacji to w drodze decyzji od 1 kolejnego miesiąca zawieszamy DM. Jeśli spłaci w tych 3 ms wysyłamy oficjalne pismo do wnioskodawcy, że wszystko ok. Natomiast jeśli wnioskodawca nie spłaci zadłużenia w ciągu 3 ms, decyzja wygasa i nie robimy już nic bo w piśmie wszczynającym postępowanie jest napisane wszystko, potem jest zawieszenie dm decyzją administracyjną.
Justyna01.04
Praktykant
Posty: 35
Rejestracja: 31 gru 2020, 9:19
Zajmuję się: DM,DE
Kontakt:

Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne

Post autor: Justyna01.04 »

Justyna01.04 pisze: 10 cze 2021, 9:14 Owszem jeśli wnioskodawca nie zapłacił swojej części, zarządca wysyła oficjalne pismo na podstawie którego wszczynamy postępowanie i od daty tego postępowania liczymy 3 miesiące. Jeśli wnioskodawca nie spłaci swojej części po otrzymaniu informacji to w drodze decyzji od 1 kolejnego miesiąca zawieszamy DM. Jeśli spłaci w tych 3 ms wysyłamy oficjalne pismo do wnioskodawcy, że wszystko ok. Natomiast jeśli wnioskodawca nie spłaci zadłużenia w ciągu 3 ms, decyzja wygasa i nie robimy już nic bo w piśmie wszczynającym postępowanie jest napisane wszystko, potem jest zawieszenie dm decyzją administracyjną.
Nie wiem, czy to co napisałam jest zrozumiałe. Ogólnie DM są pokręcone. Ja pracuję na tym stanowisku od dwóch lat i uczę się sama.
Justyna01.04
Praktykant
Posty: 35
Rejestracja: 31 gru 2020, 9:19
Zajmuję się: DM,DE
Kontakt:

Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne

Post autor: Justyna01.04 »

Maxima pisze: 09 cze 2021, 9:45 Zupełnie nic?
A gdzie powiadomienie o wszczęciu postepowania?
A gdzie pismo do świadczeniobiorcy, aby się stawił i wyjasnił sprawę?
A gdzie informacja, ze jeśli ureguluje w ciągu 3 miesięcy to nadpłacimy a jeśli nie to nastapi wygasnięcie decyzji?
Skąd wiecie, czy za 3 miesiące uregulował czy nie (pismo do zarzadcy)
Owszem jeśli wnioskodawca nie zapłacił swojej części, zarządca wysyła oficjalne pismo na podstawie którego wszczynamy postępowanie i od daty tego postępowania liczymy 3 miesiące. Jeśli wnioskodawca nie spłaci swojej części po otrzymaniu informacji to w drodze decyzji od 1 kolejnego miesiąca zawieszamy DM. Jeśli spłaci w tych 3 ms wysyłamy oficjalne pismo do wnioskodawcy, że wszystko ok. Natomiast jeśli wnioskodawca nie spłaci zadłużenia w ciągu 3 ms, decyzja wygasa i nie robimy już nic bo w piśmie wszczynającym postępowanie jest napisane wszystko, potem jest zawieszenie dm decyzją administracyjną.
Justyna01.04
Praktykant
Posty: 35
Rejestracja: 31 gru 2020, 9:19
Zajmuję się: DM,DE
Kontakt:

Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne

Post autor: Justyna01.04 »

Przepraszam, że wczoraj już nic nie odpisałam ale przyjmowałam wnioski i na nic innego nie starczyło mi czasu :?
RudaMaruda
Praktykant
Posty: 31
Rejestracja: 12 lis 2019, 14:54
Zajmuję się: Dodatkami mieszkaniowymi
Kontakt:

Re: Wstrzymanie i wygaszenie prosze pilne

Post autor: RudaMaruda »

Maxima pisze: 09 cze 2021, 9:45 Zupełnie nic?
A gdzie powiadomienie o wszczęciu postepowania?
A gdzie pismo do świadczeniobiorcy, aby się stawił i wyjasnił sprawę?
A gdzie informacja, ze jeśli ureguluje w ciągu 3 miesięcy to nadpłacimy a jeśli nie to nastapi wygasnięcie decyzji?
Skąd wiecie, czy za 3 miesiące uregulował czy nie (pismo do zarzadcy)
Koleżanka zadała pytanie co robimy po wydaniu decyzji wstrzymującej wypłatę dodatku mieszkaniowego jeśli klient nie ureguluje zaległości w ciągu 3 miesięcy od dnia wstrzymania....te wszystkie rzeczy o których piszesz robi się przed wydaniem takowej decyzji :)
a skąd wiemy?, klient ma obowiązek nas poinformować jeśli ureguluje zadłużenie, dla pewności dzwonię do zarządcy czy zaległość została uregulowana i jeśli nie to piszę tylko notatkę...
ODPOWIEDZ