Napisano: 07 kwie 2015, 8:56
Witam, mam pytanie dotyczące postępowania w przypadku wstrzymania pomocy dla klienta, który przestaje się do niej kwalifikować np. traci status bezrobotnego. Chodzi mi o sam schemat postępowania bo spotkałem się z dwiema metodami. W momencie utraty statusu bezrobotnego (zapomniał o terminie stawiennictwa) i braku innych przesłanek do kontynuowania pomocy, klient przestaje być uprawniony do świadczeń. Czy wniosek o zakończenie świadczeń piszecie na druku wywiadu i pozostawiacie go bez podpisu klienta (wniosek „z urzędu”)? Trudno, żeby klient podpisał taki wywiad, który jest na jego niekorzyść. Czy może wstrzymanie świadczeń następuje u Was na podstawie notatki służbowej? To drugie rozwiązanie wydaje mi się lepsze, bo w sumie wywiad bez wniosku klienta , bez wizyty w jego mieszkaniu i bez jego podpisu trochę traci sens. I tak nie będzie w nim nic więcej niż na notatce.