u nas to tak wygląda
Niniejszym informuję, że w dniu dzisiejszym, na podstawie art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2016r., poz. 23), zostało wszczęte z urzędu postępowanie dotyczące ustalenia uprawnień do pobierania przez Panią świadczeń rodzinnych w okresie zasiłkowym 2015/2016.
W związku z tym informuję, że Stronom postępowania przysługuje prawo przedstawiania dowodów, składania wyjaśnień oraz przeglądania akt sprawy w budynku MOPS przy ul. xxx w pokoju xxx, w godz. 8 – 14, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Tel. kontaktowy: xxx
Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny
i z takiego wszczęcia można zrobić każdą decyzję, nawet NP
