Wybory Prezydenckie 2010 - HYdE PaRK

Strona 49 z 61    [ Posty: 606 ]

Napisano: 13 wrz 2010, 10:05

mam swoje zdanie i wyrażam je odważnie wszędzie - także na tym forum, a jeżeli chodzi o to gdzie wyrażam swoje zdanie to wlaśnie tam gdzie powinnam wszak z zawodu jestem pracownikiem socjalnym z tytułem specjalisty pracy socjalnej.
Jeżeli ktoś ma problem z interpretacją istoty pracy socjalnej to już nie mój problem. Po prostu powinien sie podszkolić, a nie atakować osoby, ktore maja odwagę coś zmieniać
Dzidka
dzibar
Specjalista
Od: 06 sie 2006, 18:41
Zajmuję się:
Strona WWW: http://vp.pl

Napisano: 13 wrz 2010, 14:42

a co ma kaczyzm do pracy socjalnej? czy jarkacz jest jest również fachowcem w tej dziedzinie? dzibar, coraz trudniej cię zrozumieć. tak często podpierasz się na forum swoim dyplomem i szkoleniami, tak jakbyś pozjadała wszystkie rozumy jako pracownik socjalny, była co najmniej najbardziej kompetentną osobą na tym forum i ekspertem od wszystkiego.
pomieszanie z poplątaniem...