Witam
Jestem nowa w kwestii stypendium i proszę o pomoc. Mam przygotowane decyzje przyznające stypendium szkolne i czekam na faktury. Co w sytuacji, kiedy rodzic dostarczy faktury na kwotę niższą niż kwota przyznana, czy w takiej sytuacji mam uchylić starą decyzję? Proszę o pomoc...
Wydanie decyzji
-
- Praktykant
- Zajmuję się: Stypendia
- Kontakt:
-
- Starszy referent
- Zajmuję się: FIN
- Kontakt:
Re: Wydanie decyzji
Małe pytanie "przygotowane" to znaczy że rodzice otrzymali czy jeszcze nie?
Jak rodzice przyniosą faktury na mniejszą kwotę to tylko na tę kwotę im przelejesz stypendium i tyle, reszta nie wykorzystana. Ja bym decyzji nie zmieniała, ale za krótko pracuję nad stypendiami więc niech jeszcze się ktoś wypowie.
Jak rodzice przyniosą faktury na mniejszą kwotę to tylko na tę kwotę im przelejesz stypendium i tyle, reszta nie wykorzystana. Ja bym decyzji nie zmieniała, ale za krótko pracuję nad stypendiami więc niech jeszcze się ktoś wypowie.
-
- Stażysta
- Zajmuję się: ST/DM
- Kontakt:
Re: Wydanie decyzji
Decyzji nie zmieniasz, ale w uzasadnieniu musisz zawrzeć takie coś:
Wypłata stypendium w formie ..... nastąpi po przedstawieniu rachunków potwierdzających dokonanie zakupu. Oryginalne rachunki lub faktury dokumentujące zakup przedmiotów, o których mowa w sentencji decyzji należy złożyć w ... w terminie do ...grudnia 2022 r. Stypendium w tej formie wypłacane jest do wysokości kwot, na które wystawiono rachunki lub faktury, nie więcej jednak niż kwota przyznanego stypendium.
I wtedy wypłacasz tylko do wysokości rachunków, które złożą.
Wypłata stypendium w formie ..... nastąpi po przedstawieniu rachunków potwierdzających dokonanie zakupu. Oryginalne rachunki lub faktury dokumentujące zakup przedmiotów, o których mowa w sentencji decyzji należy złożyć w ... w terminie do ...grudnia 2022 r. Stypendium w tej formie wypłacane jest do wysokości kwot, na które wystawiono rachunki lub faktury, nie więcej jednak niż kwota przyznanego stypendium.