Co w sytuacji, gdy osoba składa wniosek o dodatek mieszkaniowy w styczniu i powinna przedstawić wydatki poniesione za m-c poprzedzający, ale fakturę za grudzień otrzymała dopiero 4go stycznia, więc nie mogła jej opłacić z miesiącu grudniu. Czy powinnam wziąć fakturę za listopad opłaconą w grudniu? Czy przyjąć naliczone za grudzień wydatki ? Czy zawsze powinna być pieczątka z datą wpłaty, czy też poniesione wydatki nie oznaczają że muszą być faktycznie opłacone, a tylko naliczone (ponoszone)?
Osoby się burzą, nie z ich winy nie mieli faktury i nie mogli opłacić. W jakimś wątku wcześniejszym widziałam komentarz, że nie chodzi o świadczenia, które wnioskodawca poniósł, tylko o świadczenia okresowe ponoszone przez gospodarstwo domowe w związku z zajmowaniem lokalu mieszkalnego. Czy ktoś z Was również jest tego zdania i w takim przypadku bierze wydatki skalkulowane w danym miesiącu a nie opłacone?