WYDATKI - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 10 sty 2024, 16:00

Co w sytuacji, gdy osoba składa wniosek o dodatek mieszkaniowy w styczniu i powinna przedstawić wydatki poniesione za m-c poprzedzający, ale fakturę za grudzień otrzymała dopiero 4go stycznia, więc nie mogła jej opłacić z miesiącu grudniu. Czy powinnam wziąć fakturę za listopad opłaconą w grudniu? Czy przyjąć naliczone za grudzień wydatki ? Czy zawsze powinna być pieczątka z datą wpłaty, czy też poniesione wydatki nie oznaczają że muszą być faktycznie opłacone, a tylko naliczone (ponoszone)?
nadzia0808
Praktykant
Posty: 7
Od: 29 gru 2023, 10:17
Zajmuję się: dodatki mieszkaniowe


Napisano: 11 sty 2024, 8:44

Liczysz wydatki poniesione w grudniu, wiec jak najbardziej za listopad płacone w grudniu
Maxima
VIP
Posty: 3049
Od: 14 kwie 2017, 9:34
Zajmuję się: DM DE

Napisano: 11 sty 2024, 10:42

Osoby się burzą, nie z ich winy nie mieli faktury i nie mogli opłacić. W jakimś wątku wcześniejszym widziałam komentarz, że nie chodzi o świadczenia, które wnioskodawca poniósł, tylko o świadczenia okresowe ponoszone przez gospodarstwo domowe w związku z zajmowaniem lokalu mieszkalnego. Czy ktoś z Was również jest tego zdania i w takim przypadku bierze wydatki skalkulowane w danym miesiącu a nie opłacone?
nadzia0808
Praktykant
Posty: 7
Od: 29 gru 2023, 10:17
Zajmuję się: dodatki mieszkaniowe



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x