u nas w ośrodku budżet na 13 mln zł wydatków, bez profilaktyki alkoholowej i prac społecznie użytecznych (w urzędzie), ale z ŚR, FA, 500+, 300+
dział finansowo-kadrowy: inspektor płace i kadry oraz główny księgowy (w tym VAT, ŚT)
U mnie budżet 12 mln a pracownik księgowości - jeden, czyli główna księgowa. W zakresie obowiązków wszystko oprócz kadr, ale tym też się zajmuję. Całe szczęście mam dobrych merytorycznych i pomagają
U mnie budżet na 13 mln wydatki, w księgowości jeden pracownik czyli główna księgowa, w zakresie obowiązków cała księgowość-sprawdzanie, dekretowanie, wprowadzanie dokumentów do systemu, płace, ZUS, płatnik, VAT, PITy, planowanie budżetu i wszystkie zmiany, sprawozdania statystyczne. Jest tego naprawdę dużo jak na jedną osobę
U mnie budżet 57 mln (razem ze zleconymi 500+, rodz. itp). W księgowości 3 osoby. Jedna ma kadry, płace,ZUS, GUS itp. i dwie osoby do księgowości (księgowa i główna księgowa). Ledwo się wyrabiamy.