Banalnie proste. Najlepiej sporządzić serię decyzji, każda potwierdzająca wygaśnięcie konkretnej decyzji o przyznaniu dodatku, tego już niepotrzebnego.
Skoro nikomu niepotrzebny, to w naszym języku urzędowym znaczy, że wygasł. Mamy wręcz doskonały przykład wygaśnięcia.
Wygaszenie decyzji.
-
- Praktykant
- Posty: 20
- Rejestracja: 28 mar 2017, 9:19
- Zajmuję się: DM, DE
- Kontakt:
Re: Wygaszenie decyzji.
ok, tylko pytanie na podstawie czego to zrobić, ponieważ:
wnioskodawcy sprawę odpuścili, wyprowadzili się i nie można się z nimi skontaktować tzn. nie odbierają tel, jedyny adres jakim dysponujemy to ten gdzie mieszkali,
były zarządca zwrócił dodatki z informacją, że nie jest już właścicielem i tyle,
nowy właściciel mówi, że to nie jego sprawa, bo on już tych lokatorów nie ma.
Tyle tylko, że nie mamy żadnej oficjalnej informacji na piśmie, żadnego oświadczenia stron na piśmie, tylko inf. przekazane telefonicznie, z których co najwyżej mogę spisać adnotację
wnioskodawcy sprawę odpuścili, wyprowadzili się i nie można się z nimi skontaktować tzn. nie odbierają tel, jedyny adres jakim dysponujemy to ten gdzie mieszkali,
były zarządca zwrócił dodatki z informacją, że nie jest już właścicielem i tyle,
nowy właściciel mówi, że to nie jego sprawa, bo on już tych lokatorów nie ma.
Tyle tylko, że nie mamy żadnej oficjalnej informacji na piśmie, żadnego oświadczenia stron na piśmie, tylko inf. przekazane telefonicznie, z których co najwyżej mogę spisać adnotację
-
- VIP
- Posty: 2895
- Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:31
- Zajmuję się:
Re: Wygaszenie decyzji.
Zgoda, wypada mieć coś na piśmie. Moim zdaniem w opisanej sytuacji można:
— spróbować uzyskać od nowego zarządcy/właściciela potwierdzenie na piśmie, że rzeczywiście beneficjenci zwolnili lokal/e i obecnie nie są obowiązani ponosić kosztów utrzymania, a jeśli tak, to od kiedy
— najskueczniej może być wystosować pismo ze zwrotką i z klauzulą, że brak odpowiedzi będzie traktowane jako potwierdzenie i dodatki będą zatrzymane
— dodatkowo próbować kontaktować się z beneficjentami w celu ustalenia sposobu doręczenia korespondencji
— próbować ustalić adres także innymi sposobami, w szczególności za pomocą stanowiska/wydziału meldunków
— w razie niepowodzenia wysłać zawiadomienia o wszczęciu postępowania pod adres jak we wniosku
— na koniec sporządzić decyzję o wygaśnięciu dodatku i wysłać wnioskodawcom, ale też obu właścicielom.
— spróbować uzyskać od nowego zarządcy/właściciela potwierdzenie na piśmie, że rzeczywiście beneficjenci zwolnili lokal/e i obecnie nie są obowiązani ponosić kosztów utrzymania, a jeśli tak, to od kiedy
— najskueczniej może być wystosować pismo ze zwrotką i z klauzulą, że brak odpowiedzi będzie traktowane jako potwierdzenie i dodatki będą zatrzymane
— dodatkowo próbować kontaktować się z beneficjentami w celu ustalenia sposobu doręczenia korespondencji
— próbować ustalić adres także innymi sposobami, w szczególności za pomocą stanowiska/wydziału meldunków
— w razie niepowodzenia wysłać zawiadomienia o wszczęciu postępowania pod adres jak we wniosku
— na koniec sporządzić decyzję o wygaśnięciu dodatku i wysłać wnioskodawcom, ale też obu właścicielom.
-
- Praktykant
- Posty: 20
- Rejestracja: 28 mar 2017, 9:19
- Zajmuję się: DM, DE
- Kontakt:
Re: Wygaszenie decyzji.
Dzięki PCW, jesteś nieoceniony:)
Oprócz Wygaszenie decyzji. - Dodatki mieszkaniowe przeczytaj również:
Powierzchnia użytkowa...
DM zmiana sytuacji przed wydaniem decyzji.
przyznanie nowego dodatku i zwrot
kupno mieszkania
listy wypłat
nakładający się dodatek mieszkaniowy
dodatki mieszkaniowy a program
tytuł prawny do lokalu
nienakeżnie pobrany dodatek mieszkaniowy
ogrzewanie podłogowe w lokalu socjalnym
nie mieszka w domu a chce ubiegać się o dodatek...
nie ma rachunku enea ....
Najem części domu jednorodzinnego
ulga-czy liczymy do dochodu?
dzierżawa- wg umowy brak czynszu
Wydatki za wodę