Wyliczenie dodatku m w excelu - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 4 z 8    [ Posty: 77 ]

Napisano: 12 lut 2014, 10:20

to ja też dołączam się z prośbą [email protected]
~www;


Napisano: 12 lut 2014, 11:03

ja też proszę [email protected]
~lusia

Napisano: 14 lut 2014, 13:52

Też poproszę o ten arkusz. Pozdrawiam LECH
~LECH

Napisano: 14 lut 2014, 14:10

Podaj adres @ Lech
~Andzia

Napisano: 14 lut 2014, 14:40

ja też proszę [email protected]
ania
~ania
VIP
Posty: 1943
Od: 18 maja 2011, 16:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: C, Polska

Napisano: 14 lut 2014, 15:14

~Krystyna

Napisano: 14 lut 2014, 15:23

czy ktoś już przeliczał w tym excelu, jak wyliczyć dla zarządcy i wnioskodawcy ? proszę odpowiedz bo może ja nie widze
~hol

Napisano: 14 lut 2014, 15:26

i ja też poproszę [email protected]
~LILI

Napisano: 14 lut 2014, 16:38

hej ja tez poproszę [email protected]
~Aga

Napisano: 14 lut 2014, 20:28

do hol....

fakt... nie ma tam podziału na zarządcę i do rąk,
bo u mnie to tak rzadko się zdarza,
a jak się zdarza to w całości idzie do rąk bo nie ma zarządcy, lub jest przekazywane do wysokości czynszu i reszta do rąk,
na 700 wniosków. lista do rąk składa się tylko 23-25 pozycji, w tym 5-7 zarządców którzy nie mają konta i odbierają w kasie,
więc układając niniejsze wyliczonko, nie robiłam podziału dodatku, robiłam to dla siebie, nie przypuszczałam że kiedykolwiek komuś coś takiego się przyda...

aczkolwiek bardzo łatwo to ustawić, jak hol... poda email to w poniedziałek lub wtorek prześlę poprawione,

chyba że hol sam sobie to ustawi, w excelu funkcje są bardzo proste,
~gorzatka



  
Strona 4 z 8    [ Posty: 77 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x