Pytanie o aktualizację wywiadu
Jeżeli wywiad np został przeprowadzony 15. grudnia
świadczenie przyznane (posiłki) od 1 stycznia do 30 czerwca
Czy w takim przypadku po 15 czerwca powinien być przeprowadzony jeszcze rz wywia środowiskowy? ponieważ minęło 6 miesięcy od poprzedniego wywiadu?
Jak to z tym wygląda? Jaka jest interpretacja?
wywiad co 6 miesięcy
-
- Starszy referent
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: wywiad co 6 miesięcy
no proszę was.......?!#+_%, jeszcze trochę to z dokładnością do godziny będziecie robić kontrolne? proponuje trochę rozsądku w tej ogólnej gonitwie i racjonalnego podejścia do sprawy
-
- Starszy referent
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Zaznaczam, jestem informatykiem nei pracownikiem socjalnym,-moje pytanie dotyczy znalezienie takiej informacji w protokole pokontrolnym jednego z OPS
Proszę o jakieś sensowne wypowiedzi, najlepiej poparte potwierdzeniem z kontroli lub interpretacjami
Proszę o jakieś sensowne wypowiedzi, najlepiej poparte potwierdzeniem z kontroli lub interpretacjami
Ostatnio zmieniony 23 cze 2016, 14:11 przez naitsyrk85, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Referent
- Zajmuję się:
- Kontakt:
tak wynika to z rozporządzenia w sprawie rodzinnego wywiadu środowiskowego
Jeśli zrobiliśmy wywiad 15 grudnia a posiłki są do 30 czerwca yo nie robimy 15 czerwca wywiadu, nie przesadzajmy już.
niestety u mnie interpretacja kierownika jest, że robimy i sama nagniatam 2 wywiady bo w jednym termin minął 18.06, a w drugim mija 24.06 a posiłki w przedszkolu są do 30.06. 

U mnie w takim przypadku (wywiad 15 grudnia) przyznajemy do końca maja tj. 31.05.2016 r. Interpretacja kierownik jest taka, że na ważność wywiadu, ale do końca miesiąca. I żeby w maju/czerwcu nie biegać z posiłkami, musimy robić jeden wywiad w grudniu do końca maja, a drugi w styczniu i zmieniamy do końca czerwca.
Oprócz wywiad co 6 miesięcy - Pomoc społeczna (forum ogólne) przeczytaj również:
decyzje
zas. cel. na odzież i obuwie a 500+
od kiedy stały
POMOST weryfikacja
alert dla naiwnych