zaległości za opłatę za śmieci
-
- Stażysta
- Zajmuję się: KDR, DM
- Kontakt:
zaległości za opłatę za śmieci
Witam, pani X pobiera dodatek mieszkaniowy. Nieoficjalnie dowiedziałam się, że wystąpiły zległości w opłacie za śmieci. DM ma do konca listopada. Pani już wzięła nowy wniosek żeby złożyc na grudzień. Proszę mi podpowiedzieć, czy jeśli ma te zaległości w opłatach za śmieci to można odmówić przyznania dodatku?
-
- Praktykant
- Zajmuję się: SR,FA,CP
- Kontakt:
Re: zaległości za opłatę za śmieci
też jestem ciekawa.... nie znam się na tych dodatkach
-
- Podinspektor
- Zajmuję się: DM
- Kontakt:
Re: zaległości za opłatę za śmieci
art. 7 ust.11.
W wypadku stwierdzenia, że osoba, której przyznano dodatek mieszkaniowy, nie opłaca na bieżąco należności za zajmowany lokal mieszkalny, wypłatę dodatku mieszkaniowego wstrzymuje się, w drodze decyzji administracyjnej, do czasu uregulowania zaległości. Jeżeli uregulowanie zaległości nie nastąpi w ciągu 3 miesięcy od dnia wydania decyzji, o której mowa w zdaniu pierwszym, decyzja o przyznaniu dodatku mieszkaniowego wygasa. W wypadku uregulowania należności w terminie określonym w zdaniu drugim wypłaca się dodatek mieszkaniowy za okres, w którym wypłata była wstrzymana.
art.8 ust.4.
Zarządca budynku albo inna osoba uprawniona do pobierania należności za lokal mieszkalny zawiadamia organ przyznający dodatek mieszkaniowy o wystąpieniu zaległości, o których mowa w art. 7 ust. 11, obejmujących pełne 2 miesiące, w terminie 14 dni od dnia wystąpienia tych zaległości. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku zarządca budynku albo inna osoba uprawniona do pobierania należności za lokale mieszkalne zwraca organowi przyznającemu dodatek mieszkaniowy kwoty dodatków wypłaconych za miesiące, w których występowały zaległości w tych opłatach.
jeśli wystąpiły zaległości to zarządca jest od tego aby ten fakt zgłosić.