Czy miał ktoś problem z zamówieniem Kart? u mnie niby zostały zamówione przy wprowadzaniu wniosku,a później okazało się, że mają status "Do zamówienia". Gdy próbowałam ponownie zamówić wyskakuje komunikat "Wystąpił Wyjątek".
kurde może coś źle zrobilismy?? . nie mogę zamówić kart bo wyskakuje błąd. A wniosek w którym zamówiliście karty jest rozpatrzony (w sekcji wnioski do obsłużenia)??? czy we "wnioski obsłużone" ??
wnioski widnieją w sekcji do obsłużenia jako "rozpatrzone". w sekcji nowe zamówienie kart nie ma zaś w zarządzaniu kartami maja status "do zamówienia"
helpdesk w odpowiedzi na pytanie odpisał "Zagadnienie związane z przekazywaniem kart do zamówienia obecnie jest w gestii MRPIPS. Chwilowo jest nie dostępne."
ja: czy to oznacza, że karty zostały poprawnie zamówione? i mam oczekiwać na odbiór zamówienia?
helpdesk: "Zamawianie kart chwilowo jest nie dostępne."
kurde wnioski z grudnia.. a ja od stycznia nie mogę nic zrobić...ani wprowadzić ani zamówić. przyjedzie potem ktoś z kontroli i będą się czepiać...... a system durnowaty 10 dni ...i nie działa prawidłowo.