zamówienie Kart - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 3 z 3    [ Posty: 29 ]

Napisano: 11 sty 2016, 11:23

Widzę, że mają gotową formułkę. Poniżej mój mail od helpdesku :)


W chwili obecnej testowane są usługi komunikacji pomiędzy PWPW i MRPiPS, w
związku z powyższym może występować błąd dla funkcjonalności zamawiania
kart KDR w PWPW oraz przyjmowania przesyłek z PWPW. Niniejsze
funkcjonalności powinny zostać uruchomione do końca tygodnia.
Za utrudnienia przepraszamy.

Centrum wsparcia użytkowników SI KDR
mariuszziolek


Napisano: 11 sty 2016, 12:10

Ja tez właśnie zamawiałam karty- w końcu udało mi się wprowadzic wnioski z grudnia! zamówiłam karty i tez mi się pojawiła błąd: wystąpił wyjatek " i nic.... a karty już nie ma tzn jest komunikat, że brak kart oczekujacych na wysłanie do producenta.... I co dalej z tym ?????
lucynamops

Napisano: 11 sty 2016, 12:14

trzeba czekać :)
k a

Napisano: 11 sty 2016, 12:33

Niestety mam to samo...
Gosia14

Napisano: 11 sty 2016, 12:37

No szlak mnie trafia, bo tyle czasu pochąłnia wprowadzenie tych wniosków,bo co chwile mnie wyrzuca z systemu i jeszcze takie cyrkii....
lucynamops

Napisano: 11 sty 2016, 12:43

Identyczna sytuacja. Kosmos jakiś.
Od dzisiaj żeby było ciekawiej konto mi zablokowali.
Czy ma ktoś podobnie?
klllllluuu

Napisano: 11 sty 2016, 13:34

a co z tym skanowaniem dokumentów ? robicie to przy wysłaniu wniosku o KDR ?
~*~

Napisano: 11 sty 2016, 15:24

ja wprowadziłam bez skanów. dla mnie skanowanie jest kompletnie bezcelowe- taka syzyfowa praca!!! po co mam im załączać skan dowodów, skoro przy weryfikacji nr pesel pokazuje nr dowodu i nawet panieńskie nazwisko!!!!!!!! to niech przyślą komunikat albo zmienią ustawę.
lucynamops

Napisano: 11 sty 2016, 15:34

również mam błąd podczas zamawiania kart... wysłałem zapytanie i czekam na odpowiedź...
Johny
Stażysta
Posty: 117
Od: 12 mar 2015, 16:21
Zajmuję się: ŚW, ŚR, KDR


  
Strona 3 z 3    [ Posty: 29 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x