zamówienie Kart - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 2 z 3    [ Posty: 29 ]

Napisano: 08 sty 2016, 9:58

a jak w końcu z tym skanowaniem ? skanowaliście załączniki ???
gopsianka
Referent
Posty: 469
Od: 07 kwie 2014, 13:27
Zajmuję się:


Napisano: 08 sty 2016, 10:27

tez dodzwoniłam się do asseco. jest ogólny błąd systemu ( w związku z tymi wydawanymi kartami) ...błąd i to nie jeden.... bo przejście z sekcji "wnioski do obsłużenia" do sekcji " wnioski obsłużone" też jest zablokowane bo jakiś błąd. no poooorażka. mamy czekać.
nie wiem czy tak wszyscy mają...ale niektórzy na pewno.
pilnik

Napisano: 08 sty 2016, 11:29

Kurcze, mam to samo! Nieaktywne ...:/ czekacie ?
rikoa

Napisano: 08 sty 2016, 11:54

naniosłam wniosek kompletnie, wszystko pięknie...zatwierdziłam. okazało się że nie ma karty dla wnioskodawcy. co zrobić? czy dodać nowy wniosek dla nowego członka rodziny? bo edycji już niestety nie mogę zrobić :(
ulla

Napisano: 08 sty 2016, 12:15

słuchajcie wprowadziłam wniosek, sprawdziłam zatwierdziłam, i teraz na co zmieniam status jest we wnioskach do obsłużenia- klikam obsłuż i na jaki status zmieniam ten wniosek ??/
kalina

Napisano: 08 sty 2016, 15:10

Kochani...ja również mam problemy z SI KDR. Wczoraj raz po 30 drugi ponad 50 minutach (nie z mojej winy- np.: data urodzenia zapisywała się 4 minuty) a potem dwukrotnie wywaliło mnie z systemu. Szok!!!!
Dziś kiedy już przebrnęłam przez weryfikację itd. w jednym przypadku wniosek widnieje jako rozpatrzony, w innej zakładce jako nierozpatrzony.
Pokonałam to :) iii doszłam do etapu zamówienia kart...po czym przy zatwierdzeniu dla wszystkich pojawił się komunikat, ok i że zamówienie zostało wysłane do producenta. Sprawdzam jednak po tych wszystkich mocnych doświadczeniach status...a tuuu...5 kart do zamówienia. nie poddałam się jednak o nie. Podjęłam kolejną próbę i co błąd_ wystąpił wyjątek.

KONIEC PRACY, zwariować można!!! Pozostałe obowiązki zaniedbane. Klienci czekają. Infolinia żadnej pomocy nie świadczy.

Ktoś potem będzie rozliczał z efektów, z ilości sztuk za 13,40- nie mając na uwadze faktu, jaka to mordęga i bezsens.
monikalll

Napisano: 08 sty 2016, 15:50

U mnie nadal bez zmian, w zawieszeniu mam tzn do obsługi wniosek , daję obsłuż a nie mogę zaakceptować i tak mi "wisi" :/
fsf

Napisano: 10 sty 2016, 19:06

Też mam nieaktywne pole "zatwierdź" i wniosek pozostaje do obsłużenia :/ Co robić ?
Maria090

Napisano: 11 sty 2016, 9:25

dziś dostałam maila.... nic dobrze nie zrobimy w tym systemie. Wszelkie utrudnienia czy błędy mają być naprawione dopiero pod koniec przyszłego tygodnia. masakra.
ououou

Napisano: 11 sty 2016, 10:21

pytanie do helpdesk
ja: czy wiadomo kiedy błąd zostanie naprawiony?

Helpdesk: W chwili obecnej testowane są usługi komunikacji pomiędzy PWPW i MRPiPS, w związku z powyższym może występować błąd dla funkcjonalności zamawiania
kart KDR w PWPW oraz przyjmowania przesyłek z PWPW. Niniejsze funkcjonalności powinny zostać uruchomione do końca przyszłego tygodnia.
Za utrudnienia przepraszamy.


WESOŁO, Bardzo wesoło
k a


  
Strona 2 z 3    [ Posty: 29 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x