Kochani...ja również mam problemy z SI KDR. Wczoraj raz po 30 drugi ponad 50 minutach (nie z mojej winy- np.: data urodzenia zapisywała się 4 minuty) a potem dwukrotnie wywaliło mnie z systemu. Szok!!!!
Dziś kiedy już przebrnęłam przez weryfikację itd. w jednym przypadku wniosek widnieje jako rozpatrzony, w innej zakładce jako nierozpatrzony.
Pokonałam to

iii doszłam do etapu zamówienia kart...po czym przy zatwierdzeniu dla wszystkich pojawił się komunikat, ok i że zamówienie zostało wysłane do producenta. Sprawdzam jednak po tych wszystkich mocnych doświadczeniach status...a tuuu...5 kart do zamówienia. nie poddałam się jednak o nie. Podjęłam kolejną próbę i co błąd_ wystąpił wyjątek.
KONIEC PRACY, zwariować można!!! Pozostałe obowiązki zaniedbane. Klienci czekają. Infolinia żadnej pomocy nie świadczy.
Ktoś potem będzie rozliczał z efektów, z ilości sztuk za 13,40- nie mając na uwadze faktu, jaka to mordęga i bezsens.