Jesteśmy małym ośrodkiem, jestem księgową nie mam zastępstwa, a byłam na urlopie.
Jak rozwiązać problem na fakturach z datami, fak.wpłynęła 15.09.14 przelew dnia 16.09.14 został dokonany ja przyszłam do pracy
19.09.14 więc mogę podpisać z tą datą ale spr.pod względem formalnym i rachunkowym i środki pieniężne czy też z tą datą 19.09.14 ale wpierw przelew a póżniej sprawdzono ? czy kierownik może podpisać ?
zastępstwo
Re: zastępstwo
Ja mam ten sam problem też nie mam zastępstwa i podpisuję dokumenty cały czas, czy jestem na urlopie czy delegacji. Czekam kiedy się to zmieni, bo jakoś na razie nie widzę perspektyw zmian. Tak nie powinno być ale nie mam siły przebicia i dostania zastępstwa.
ja też podpisuję i księguję z datą wpływu do ośrodka niezależnie czy jestem w pracy czy mnie nie ma
ja mam teoretyczne zastępstwo (też mały ośrodek); w praktyce wygląda to tak, że np. w trakcie urlopu cos pilnego przyjdę zrobić ja, a podpisuje się osoba mnie zastępująca; bo teoretycznie zastępstwo w razie nieobecności musi być,a w małych ośrodkach jest problem i wszyscy o tym wiedzą, ale ze względów finansowych nic sie z tym nie zrobi; gdy byłam na dłuższym chorobowym (4 m-ce,) to była osoba na zastępstwo przyjęta;
Czekam na wprowadzenie zmian ustawy o pomocy społecznej i zmiany ustawy o samorządzie gminnym i może wtedy będą zmiany co do prowadzenia księgowości,
u mnie też nie ma zastępstwa. Najlepiej ma kierownik. porozdzielała upoważnienia do podpisywania decyzji innym pracownikom i może jej nie być w pracy miesiącami