zbiory centralne - email w sprawie korekty - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 12 z 18    [ Posty: 175 ]

Napisano: 24 maja 2017, 11:16

Do Sygnity
Nie mogę poprawić nr pesel - w systemie jest dwa razy wprowadzona ta sama osoba jedna z peselem druga bez no i do wniosku przez przypadek została wybrana ta osoba bez peselu, teraz jak poprawiam ten pesel to te zmiany się nie zapisują, jest to twarda walidacja
Jak to rozwiązć?
aniakra123
Stażysta
Posty: 92
Od: 19 sie 2016, 8:33
Zajmuję się:


Napisano: 24 maja 2017, 11:22

Administracja - pakiet narzędziowy - usuwanie duplikatów osób - po lewej stronie bierzesz osobe z peselem a po prawej osobe bez peselu i nadpisz
Edysia185
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 843
Od: 18 kwie 2017, 7:33
Zajmuję się: SR
Lokalizacja: woj. Lubelskie

Napisano: 24 maja 2017, 11:34

mam błąd o treści brak uzupełnionej Daty Objęcia Opieką. (dziecko jest objęte opieką prawną).
Tylko że ta data jest uzupełniona. Co tu jeszcze mogę zrobić?
Diana
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 513
Od: 30 mar 2016, 18:48
Zajmuję się:

Napisano: 24 maja 2017, 11:55

a jak zrobić jeżeli są dwie osoby i jak chcę scalić to wychodzi że osoba już występuje wniosku nawet jak zamieniam i ponownie próbuje ta sama informacja
Szanuje tych, którzy nigdy nie stają na palcach, by przypodobać się innym. Prawdziwe jezioro nie musi nikogo przekonywać, że jest jeziorem. Robią to bajora.
Katar
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 243
Od: 08 kwie 2014, 11:27
Zajmuję się:

Napisano: 24 maja 2017, 12:16

aniakra123 pisze:Do Sygnity
Nie mogę poprawić nr pesel - w systemie jest dwa razy wprowadzona ta sama osoba jedna z peselem druga bez no i do wniosku przez przypadek została wybrana ta osoba bez peselu, teraz jak poprawiam ten pesel to te zmiany się nie zapisują, jest to twarda walidacja
Jak to rozwiązć?
a próbowałaś w ten sposób?:
w osobach wybierz daną osobę, zmodyfikuj, popraw pesel i zapisz. powinno pojawić się okienko w których decyzjach chcesz zmienić dane.
kosmopatka
Referent
Posty: 221
Od: 25 sie 2016, 11:40
Zajmuję się:

Napisano: 24 maja 2017, 12:51

Po ponownym wygenerowaniu ZB mam kilkanaście takich komunikatów:
"Brak identyfikatora w CBB osoby xxxxxx. Od II kwartału 2017 roku brak identyfikatora osoby w CBB będzie zwracany jako błąd!"

Co z tym zrobić? Te osoby w SW były zweryfikowane w CBB
zielonypłatek
Referent
Posty: 395
Od: 24 mar 2017, 15:15
Zajmuję się: SR

Napisano: 24 maja 2017, 13:00

Wysyłasz zbiór.
Solitudo cordis,
Solitudo animae
Ojciec76
Administrator
Posty: 1966
Od: 09 gru 2010, 9:31
Zajmuję się: PS i reszta w zależności od problemu
Lokalizacja: warmia, mazury

Napisano: 24 maja 2017, 13:07

jeset informacja: Brak danych o rodzaju beneficjenta dla wnioskodawcy. To dotyczy wniosku sprzed kilkunastu lat. Co z tym zrobić. bo nie wiem nawet co poprawić
karolina09
Podinspektor
Posty: 1137
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW

Napisano: 24 maja 2017, 13:11

a jak dalej wyskakuje w CBB Nie odnaleziono podanej tożsamości
Szanuje tych, którzy nigdy nie stają na palcach, by przypodobać się innym. Prawdziwe jezioro nie musi nikogo przekonywać, że jest jeziorem. Robią to bajora.
Katar
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 243
Od: 08 kwie 2014, 11:27
Zajmuję się:

Napisano: 24 maja 2017, 13:12

Katar pisze:a jak dalej wyskakuje w CBB Nie odnaleziono podanej tożsamości
też to mamy ;/
karolina09
Podinspektor
Posty: 1137
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW



  
Strona 12 z 18    [ Posty: 175 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x