zbiory centralne - email w sprawie korekty - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 14 z 18    [ Posty: 175 ]

Napisano: 25 maja 2017, 9:29

anulka3 pisze:czy ktoś otrzymał jakieś rozwiązanie do pojawiającej się walidacji? do sygnity nie można się dodzwonić.
?

cvc-complex-type.2.4.a: Invalid content was found starting with element 'ADRES_ZAMIESZKANIA'. One of '{NAZWISKO_RODOWE, PESEL, NUMER_DOKUMENTU_TOZSAMOSCI}' is expected.
Ilość wystąpień: 1
Rodzaj walidacji: twarda
no właśnie nie :(
Yozo
Starszy referent
Posty: 714
Od: 13 mar 2017, 22:03
Zajmuję się: św
Lokalizacja: Wlkp


Napisano: 25 maja 2017, 9:39

jeżeli ktoś będzie miał rozwiązanie proszę o pomoc, jeżeli mi się uda zdobyć informację jak to rozwiązać to też podzielę się na forum
anulka3
Praktykant
Posty: 30
Od: 13 kwie 2017, 11:55
Zajmuję się: ŚW, ŚR

Napisano: 25 maja 2017, 9:48

Yozo pisze:
anulka3 pisze:czy ktoś otrzymał jakieś rozwiązanie do pojawiającej się walidacji? do sygnity nie można się dodzwonić.
?

cvc-complex-type.2.4.a: Invalid content was found starting with element 'ADRES_ZAMIESZKANIA'. One of '{NAZWISKO_RODOWE, PESEL, NUMER_DOKUMENTU_TOZSAMOSCI}' is expected.
Ilość wystąpień: 1
Rodzaj walidacji: twarda
no właśnie nie :(
sprawdzałaś przy jakiej rodzinie występuje walidacja?
zbiór centralny -> operacje -> raport z odbudowy zbioru

a później sprawdź we wszystkich wnioskach w danej rodzinie czy oby nie zostały pominięte wymagane dane
kosmopatka
Referent
Posty: 221
Od: 25 sie 2016, 11:40
Zajmuję się:

Napisano: 25 maja 2017, 9:57

W takich przypadkach kiedy takie błędy wyskakują w strukturze zbioru, konieczne jest zgłoszenie na serwis i wtedy diagnozujemy i pomagamy.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 25 maja 2017, 10:00

Pytanie do SYGNITY:
Mam występowanie w składzie rodziny więcej niż jednego dziecka oznaczonego jako pierwsze dziecko. Jak to poprawić gdy mam rodzinę, która złożyła wniosek, w składzie były cztery osoby Małżonkowie byli w trakcie rozwodu. Po rozwodzie Pani skłąda wniosek ponownie i w składzie rodziny ma siebie i młodszą córkę, ponieważ sąd podzielił dzieci. Drugi przypadek rodzina składa wniosek, ma przyznane świadczenie również na pierwsze dziecko. Pierwsze dziecko to starsze umiera i mamy zmianę wniosku z powodu zgonu. I jak poprawić te niby błędy?
Edysia185
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 843
Od: 18 kwie 2017, 7:33
Zajmuję się: SR
Lokalizacja: woj. Lubelskie

Napisano: 25 maja 2017, 10:41

a ja mam w Sygnity takie błędy: brak identyfikatora w CBB..... gdzie to poprawić?????Pomocy.
andzia2017
Starszy referent
Posty: 555
Od: 11 kwie 2017, 15:04
Zajmuję się: PS, ŚW, FA

Napisano: 25 maja 2017, 10:44

po zaimportowaniu ZC i zaakceptowaniu pojawił mi się drugi ZC (w następnej wersji) o statusie "weryfikowany" i statusie poprawności "niezweryfikowany"
Czy teraz mam czekać na weryfikację? i czy po zweryfikowaniu mam ponownie "przekazać zbiór"?
pytacz
Stażysta
Posty: 93
Od: 19 kwie 2017, 13:58
Zajmuję się: początkujący

Napisano: 25 maja 2017, 10:46

witam, podczas ponownego sporządzania zbioru centralnego w raporcie pojawiło się ok. 185 ostrzeżeń, a mianowicie: Brak identyfikatora w CBB osoby....Od II kwartału 2017 r. brak identyfikatora osoby w CBB będzie zwracany jako błąd! Pisałam już zgłoszenie,ale z całym szacunkiem oczekiwałam konkretnej odpowiedzi a nie na zasadzie kopiuj/wklej!ponadto każda z osób wymieniona w rejestrze była sprawdzona w CBB ( w sumie jak nie sprawdzisz osoby w CBB to nie zrobisz decyzji itp.). poza tym w CAS mam twardą walidację, której nie mogę podejrzeć, gdyż nie widać wyników weryfikacji - niby plik jest, ale gdy w niego wchodzę pojawia mi się pusta tabela.Czy ktoś tu na forum miał taki przypadek lub podobny?!będę wdzięczna za pomoc.
zagubiona
Referent
Posty: 210
Od: 26 kwie 2016, 21:13
Zajmuję się:

Napisano: 25 maja 2017, 11:19

Mam problem z poprawieniem miękkiej walidacji "powielone pierwsze dziecko".
Mimo zaleceń Sygnity problem nadal występuje. Czy ktoś miał taki problem i udało mu się go rozwiązać? Sprawa dość pilna! Proszę o porady
jolka22
Praktykant
Posty: 3
Od: 02 maja 2017, 11:20
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 25 maja 2017, 11:21

Taką oto wiadomość dostałem przed chwilą na CAS:
Szanowni Państwo

W związku z wykrytymi przez MRPiPS brakami w zbiorach centralnych SW, przekazanych przez gminy używające aplikacji Sygnity do obsługi świadczeń SW zwracamy się prośbą o ponowne wczytanie zbiorów centralnych SW za I kwartał br. (po uprzedniej aktualizacji Oprogramowania - to ważne !!!) nie później niż do 31 maja br.
heiland
Awatar użytkownika
Administrator
Posty: 3470
Od: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie



  
Strona 14 z 18    [ Posty: 175 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x