zbiory centralne - email w sprawie korekty

Wybrane tematy:
Komunikat w sprawie nowych wniosków 500+/ŚW/ŚR w CAS Wzory Decyzji 500+ jak rozpisujecie podatek z US? Jak usprawnić koordynację? Zwalić robotę na gminy... alimenty, od kiedy wyplata - dylematy odnośnie art 19 ust. 4 inspektor ds. świadczeń wychowawczych
ODPOWIEDZ
Yozo
Starszy referent
Posty: 714
Rejestracja: 13 mar 2017, 22:03
Zajmuję się: św
Lokalizacja: Wlkp
Kontakt:

Re: zbiory centralne - walidacja twarda

Post autor: Yozo »

anulka3 pisze:czy ktoś otrzymał jakieś rozwiązanie do pojawiającej się walidacji? do sygnity nie można się dodzwonić.
?

cvc-complex-type.2.4.a: Invalid content was found starting with element 'ADRES_ZAMIESZKANIA'. One of '{NAZWISKO_RODOWE, PESEL, NUMER_DOKUMENTU_TOZSAMOSCI}' is expected.
Ilość wystąpień: 1
Rodzaj walidacji: twarda
no właśnie nie :(
anulka3
Praktykant
Posty: 30
Rejestracja: 13 kwie 2017, 11:55
Zajmuję się: ŚW, ŚR
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: anulka3 »

jeżeli ktoś będzie miał rozwiązanie proszę o pomoc, jeżeli mi się uda zdobyć informację jak to rozwiązać to też podzielę się na forum
kosmopatka
Referent
Posty: 221
Rejestracja: 25 sie 2016, 11:40
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: zbiory centralne - walidacja twarda

Post autor: kosmopatka »

Yozo pisze:
anulka3 pisze:czy ktoś otrzymał jakieś rozwiązanie do pojawiającej się walidacji? do sygnity nie można się dodzwonić.
?

cvc-complex-type.2.4.a: Invalid content was found starting with element 'ADRES_ZAMIESZKANIA'. One of '{NAZWISKO_RODOWE, PESEL, NUMER_DOKUMENTU_TOZSAMOSCI}' is expected.
Ilość wystąpień: 1
Rodzaj walidacji: twarda
no właśnie nie :(
sprawdzałaś przy jakiej rodzinie występuje walidacja?
zbiór centralny -> operacje -> raport z odbudowy zbioru

a później sprawdź we wszystkich wnioskach w danej rodzinie czy oby nie zostały pominięte wymagane dane
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: SYGNITY »

W takich przypadkach kiedy takie błędy wyskakują w strukturze zbioru, konieczne jest zgłoszenie na serwis i wtedy diagnozujemy i pomagamy.

pozdrawiam
Tomek
Awatar użytkownika
Edysia185
Starszy referent
Posty: 843
Rejestracja: 18 kwie 2017, 7:33
Zajmuję się: SR
Lokalizacja: woj. Lubelskie
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: Edysia185 »

Pytanie do SYGNITY:
Mam występowanie w składzie rodziny więcej niż jednego dziecka oznaczonego jako pierwsze dziecko. Jak to poprawić gdy mam rodzinę, która złożyła wniosek, w składzie były cztery osoby Małżonkowie byli w trakcie rozwodu. Po rozwodzie Pani skłąda wniosek ponownie i w składzie rodziny ma siebie i młodszą córkę, ponieważ sąd podzielił dzieci. Drugi przypadek rodzina składa wniosek, ma przyznane świadczenie również na pierwsze dziecko. Pierwsze dziecko to starsze umiera i mamy zmianę wniosku z powodu zgonu. I jak poprawić te niby błędy?
andzia2017
Starszy referent
Posty: 557
Rejestracja: 11 kwie 2017, 15:04
Zajmuję się: PS, ŚW, FA
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: andzia2017 »

a ja mam w Sygnity takie błędy: brak identyfikatora w CBB..... gdzie to poprawić?????Pomocy.
pytacz
Stażysta
Posty: 93
Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:58
Zajmuję się: początkujący
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: pytacz »

po zaimportowaniu ZC i zaakceptowaniu pojawił mi się drugi ZC (w następnej wersji) o statusie "weryfikowany" i statusie poprawności "niezweryfikowany"
Czy teraz mam czekać na weryfikację? i czy po zweryfikowaniu mam ponownie "przekazać zbiór"?
zagubiona
Referent
Posty: 210
Rejestracja: 26 kwie 2016, 21:13
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: zagubiona »

witam, podczas ponownego sporządzania zbioru centralnego w raporcie pojawiło się ok. 185 ostrzeżeń, a mianowicie: Brak identyfikatora w CBB osoby....Od II kwartału 2017 r. brak identyfikatora osoby w CBB będzie zwracany jako błąd! Pisałam już zgłoszenie,ale z całym szacunkiem oczekiwałam konkretnej odpowiedzi a nie na zasadzie kopiuj/wklej!ponadto każda z osób wymieniona w rejestrze była sprawdzona w CBB ( w sumie jak nie sprawdzisz osoby w CBB to nie zrobisz decyzji itp.). poza tym w CAS mam twardą walidację, której nie mogę podejrzeć, gdyż nie widać wyników weryfikacji - niby plik jest, ale gdy w niego wchodzę pojawia mi się pusta tabela.Czy ktoś tu na forum miał taki przypadek lub podobny?!będę wdzięczna za pomoc.
jolka22
Praktykant
Posty: 3
Rejestracja: 02 maja 2017, 11:20
Zajmuję się: ŚW
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: jolka22 »

Mam problem z poprawieniem miękkiej walidacji "powielone pierwsze dziecko".
Mimo zaleceń Sygnity problem nadal występuje. Czy ktoś miał taki problem i udało mu się go rozwiązać? Sprawa dość pilna! Proszę o porady
Awatar użytkownika
heiland
Administrator
Posty: 3470
Rejestracja: 04 sty 2013, 20:46
Zajmuję się: ŚR, FA, ŚW, ZFŚS
Lokalizacja: woj. lubelskie
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: heiland »

Taką oto wiadomość dostałem przed chwilą na CAS:
Szanowni Państwo

W związku z wykrytymi przez MRPiPS brakami w zbiorach centralnych SW, przekazanych przez gminy używające aplikacji Sygnity do obsługi świadczeń SW zwracamy się prośbą o ponowne wczytanie zbiorów centralnych SW za I kwartał br. (po uprzedniej aktualizacji Oprogramowania - to ważne !!!) nie później niż do 31 maja br.
ODPOWIEDZ