zbiory centralne - email w sprawie korekty
- Edysia185
- Starszy referent
- Posty: 843
- Rejestracja: 18 kwie 2017, 7:33
- Zajmuję się: SR
- Lokalizacja: woj. Lubelskie
- Kontakt:
Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty
Ale w drugim kwartale brak identyfikatora w CBB już będzie błędem...
- sweet.lemon
- Starszy referent
- Posty: 737
- Rejestracja: 09 cze 2016, 11:18
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty
Dla kolejnego kwartału zostaną udostępnione narzędzia, któreEdysia185 pisze:Ale w drugim kwartale brak identyfikatora w CBB już będzie błędem...
przed rozpoczęciem wysyłania zbiorów wyeliminują błędy powodujące
tą walidację.
taką odpowiedz uzyskałam również w rozmowie telefonicznej, Pan twierdzi, że te dane wyślą się do bazy jeżeli są poprawne i przy następnym kwartale nie wystąpi błąd.
-
- Praktykant
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 kwie 2017, 14:48
- Zajmuję się: świadczenie wychowawcze
- Kontakt:
Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty
kiedy będą cofnięte zbiory bo jak chcialam zrobić ponownie za 1 kwartrał to krzyczy że powtórzony do sygnity pisać z prośbą o cofnięcie jak robicie czy czekacie az sami cofną
- sweet.lemon
- Starszy referent
- Posty: 737
- Rejestracja: 09 cze 2016, 11:18
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty
na tym samym po prostu zrób wykonaj ponownie Ci przeliczy
-
- Starszy inspektor
- Posty: 6056
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
- Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
- Lokalizacja: Kraków, Polska
- Kontakt:
Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty
Panie i Panowie, w CAS nic nie będzie cofane. Trzeba ponownie wykonać Zbiór Centralny w Systemie Dziedzinowym i wtedy będzie miał kolejny numer wykonania i się wczyta do CAS. A jeśli po prostu jeszcze raz wczytanie do CAS ten sam plik zbioru, zamiast go wykonać ponownie, to oczywiście się nie wczyta. Komunikat z mailu wyraźnie mówił że trzeba ponownie wykonać zbiór i dopiero wczytać do CAS.
pozdrawiam
pozdrawiam
Tomek
-
- Stażysta
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 lis 2015, 14:53
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty
Czy poniższy adres serwera aktualizacji Sygnity jest poprawny bo dostaję komunikat "Nie można połączyć się z serwerem"?
https://luswiadczenia.sygnity.pl:8080/liveupdate/
https://luswiadczenia.sygnity.pl:8080/liveupdate/
-
- Starszy inspektor
- Posty: 6056
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
- Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
- Lokalizacja: Kraków, Polska
- Kontakt:
Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty
Jeszcze raz, aby nikt nie miał wątpliwości.
Na liście zbiorów centralnych w Oprogramowaniu do 500+ wykonany i wysłany zbiór ma status "wysłane".
Po zainstalowaniu wczorajszej aktualizacji, należy ponownie wykonać ten sam zbiór - przycisk "Wykonaj zbiór", następnie przycisk "Eksport xml". Powstanie nowy plik zbioru z kolejnym numerem wykonania (numerem wersji zbioru). Ten nowy plik należy zaimportować do CAS, nie powinno być komunikatu, że już taki zbiór istnieje w CAS ponieważ nowoutworzony przesył ma zwiększony o jeden numer wersji zbioru.
Na liście zbiorów centralnych w Oprogramowaniu do 500+ wykonany i wysłany zbiór ma status "wysłane".
Po zainstalowaniu wczorajszej aktualizacji, należy ponownie wykonać ten sam zbiór - przycisk "Wykonaj zbiór", następnie przycisk "Eksport xml". Powstanie nowy plik zbioru z kolejnym numerem wykonania (numerem wersji zbioru). Ten nowy plik należy zaimportować do CAS, nie powinno być komunikatu, że już taki zbiór istnieje w CAS ponieważ nowoutworzony przesył ma zwiększony o jeden numer wersji zbioru.
Tomek
-
- Stażysta
- Posty: 123
- Rejestracja: 06 kwie 2017, 11:38
- Zajmuję się: ŚW
- Kontakt:
Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty
Też miałem problem z brakiem połączenia serwera, natomiast teraz sprawdzam aktualizację i nic nowego. Czym może to być spowodowane?
-
- Starszy inspektor
- Posty: 6056
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
- Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
- Lokalizacja: Kraków, Polska
- Kontakt:
Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty
Nie potwierdzamy problemów z serwerem aktualizacji - działa i widać że ludzie pobierają.
Tomek
-
- Praktykant
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 kwie 2016, 21:50
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty
wykonany zbiór należy wczytsać do CAS ..... tylko wczytac? bo w mailu nie ma informacji zeby wysłac ponownie.SYGNITY pisze:Panie i Panowie, w CAS nic nie będzie cofane. Trzeba ponownie wykonać Zbiór Centralny w Systemie Dziedzinowym i wtedy będzie miał kolejny numer wykonania i się wczyta do CAS. A jeśli po prostu jeszcze raz wczytanie do CAS ten sam plik zbioru, zamiast go wykonać ponownie, to oczywiście się nie wczyta. Komunikat z mailu wyraźnie mówił że trzeba ponownie wykonać zbiór i dopiero wczytać do CAS.
pozdrawiam
Oprócz zbiory centralne - email w sprawie korekty - Świadczenie Wychowawcze (500+) przeczytaj również:
Zapytanie z ROPS a wstrzymanie wypłaty
czy można wydać 2 decyzje zmieniające
KOLEJNA ZMIANA DECYZJI
Utrata, uzysk - bez świadectwa pracy ?
jak utracic i uzyskać dochód w roku bazowym?
SYGNITY JAK ZMIENIĆ DECYZJĘ Z PODSTAWOWEJ NA RZECZOWA
wniosek przesłany elektronicznie
Jak w SYGNITY zrobić decyzję o umorzeniu postępowania?
zaświadczenie o dochodzie
pismo do gops, podstawa prawna
Umowa zlecenie za jaki m-c uzysk
wnioski w związku ze zmiana świadczenia wychowawczego
Decyzja urlop wychowawczy
uzysk, jak to wkońcu jest?
dochód po urlopie wychowawczym
zmiana miejsca zamieszkania