zbiory centralne - email w sprawie korekty

Wybrane tematy:
Komunikat w sprawie nowych wniosków 500+/ŚW/ŚR w CAS Wzory Decyzji 500+ jak rozpisujecie podatek z US? Jak usprawnić koordynację? Zwalić robotę na gminy... alimenty, od kiedy wyplata - dylematy odnośnie art 19 ust. 4 inspektor ds. świadczeń wychowawczych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
sweet.lemon
Starszy referent
Posty: 737
Rejestracja: 09 cze 2016, 11:18
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: sweet.lemon »

Edysia185 pisze:Walidacja:
SW/3.2 Występowanie w składzie rodziny więcej niż jednego dziecka oznaczonego jako pierwsze dziecko.

Proszę o wykonanie:

SERWER FTPS: ftp.sygnity.pl (port: 990, szyfrowanie: SSL/TSL, tryb pasywny) Instrukcja instalacji, konfiguracji oraz obsługi programów Total Commander i FileZilla w zakresie przesyłu plików z serwera i na serwer FTPS znajduje się pod linkiem: https://public.sygnity.pl/sites/default/ ... jaftps.pdf
UŻYTKOWNIK: sygftp
HASŁO: JuY44f
Lokalizacja: Pliki/SR/Serwis/Przekodery/

o nazwie: Powielone_pierwsze_dziecko_w_ZBC_SW.zip

- Proszę wykonać zbiór
- Pobrać paczkę:
Powielone_pierwsze_dziecko_w_ZBC_SW.zip i rozpakować w dowolnym miejscu na serwerze tak aby np. powstał folder "Przekod" wraz z zawartością.
- Wylogować się z SR i zastopować serwer aplikacyjny Jboss
- Wykonać kopię bezpieczeństwa bazy danych
- Uruchomić plik "run.bat" znajdujący się w folderze "Przekod" w celu wywołania przekodowania. Odczekać na wynik działania przekodu.
- Uruchomić serwer aplikacyjny Jboss, zalogować się do SR i zweryfikować poprawność działania SR pod kątem zgłoszonego problemu.
- Usunąć pliki przekodu, gdyż nie będą już więcej potrzebne.
- Wyeksportować ZBC do XML

po wykonaniu tego nadal mam występowanie w składzie rodziny więcej niż jednego dziecka oznaczonego jako pierwsze... co dalej??
Awatar użytkownika
Edysia185
Starszy referent
Posty: 843
Rejestracja: 18 kwie 2017, 7:33
Zajmuję się: SR
Lokalizacja: woj. Lubelskie
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: Edysia185 »

akurat ta walidacja i u mnie się powtarza. Nie przejmuję się tym, bo to miękka walidacja.
dorota202
Starszy referent
Posty: 528
Rejestracja: 23 maja 2017, 11:00
Zajmuję się: Św/FA
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: dorota202 »

Ja też mam problem z połączeniem z serwerem, żeby pobrać DPP001, w programie tez sprawdzanie nowych aktualizacji nie działa!!!
xyz moni
Stażysta
Posty: 52
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:28
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: xyz moni »

krasnal pisze:czy ktoś z signity ma jeszcze taki problem że sprawdzanie aktualizacji trwa... i trwa i nic się nie dzieje......
u mnie to samo, próbuję od rana i ciągle "sprawdzanie nowych aktualizacji" - wisi
amm
Referent
Posty: 219
Rejestracja: 13 mar 2017, 20:26
Zajmuję się: PS SR
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: amm »

brakpomysłu pisze:
jasiak pisze:sprawdzam od 7;30 czy są aktualizacje
i nic się nie dzieje
wciąż sprawdza, nie ma info, że nie ma nowych ani że są
Mam tak samo, najpierw błąd serwera a później w nieskończoność sprawdza czy są aktualizację.
u mnie to samo
zocha1234
Starszy referent
Posty: 918
Rejestracja: 14 mar 2017, 12:22
Zajmuję się: ZR, FA, wszystko
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: zocha1234 »

aktualizacja wykonana, zbiory wykonane, wczytane, ale mimo to miękka walidacja - brak dochodu w rodzinie???????? nie poprawie tego bo dochodu brak w rodzinie.....?
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: SYGNITY »

O tym dochodzie pisaliśmy już tu kilkakrotnie jak to poprawić.
Tomek
Awatar użytkownika
kiki88
Podinspektor
Posty: 1003
Rejestracja: 11 sty 2015, 13:10
Zajmuję się: SR/ŚW
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: kiki88 »

zocha1234 pisze:aktualizacja wykonana, zbiory wykonane, wczytane, ale mimo to miękka walidacja - brak dochodu w rodzinie???????? nie poprawie tego bo dochodu brak w rodzinie.....?
ja tez mam brak dochodu w rodzinie, to co ja zrobię jak rodzina nie ma dochodu :D
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia..."
Bognak
Praktykant
Posty: 35
Rejestracja: 10 gru 2015, 13:43
Zajmuję się: SR
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: Bognak »

Czy wszystkie województwa dostały meil o ponowne wykonanie ZC?
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Rejestracja: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska
Kontakt:

Re: zbiory centralne - email w sprawie korekty

Post autor: SYGNITY »

cyt,
"Przykład, w przypadku pojawienia się w CAS walidacji:

SW/3.1 Brak dochodu rodziny dla rodziny wnioskującej o świadczenie wychowawcze na pierwsze dziecko.” dla wniosku: „WniosekID_12245

należy w naszym Oprogramowaniu za pomocą narzędzia „Analiza danych zbioru centralnego” wyszukać wniosek o identyfikatorze „12245”, a następnie zweryfikować poprawność walidacji, czyli czy dla wyszukanego wniosku jest uzupełniony dochód rodziny, jeżeli brak wprowadzonego dochodu, a wniosek jest wnioskiem na pierwsze dziecko, to należy dokonać modyfikacji danych wniosku poprzez uzupełnienie informacji o dochodzie rodziny. Jeżeli rodzina posiada zerowy dochód, to w takiej sytuacji również należy wprowadzić załącznik o dochodzie zerowym jako „oświadczenie członka rodziny”.

Jednocześnie przypominamy, że miękkie walidacje nie blokują możliwości wczytania zbioru centralnego do CAS, niemniej jednak zachęcamy do poprawy wykazanych walidacji, aby jakość danych gromadzonych w zbiorze centralnym była jak najlepsza."

tak, wszystkie województwa
Tomek
ODPOWIEDZ