Zdublowane wnioski elektroniczne co robić ? :( - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 2 z 6    [ Posty: 51 ]

Napisano: 06 wrz 2017, 11:27

ja bym umorzyła
sanna
Referent
Posty: 391
Od: 06 lip 2016, 12:15
Zajmuję się: KDR


Napisano: 06 wrz 2017, 11:34

Np art 50 KPA
voodoo
Awatar użytkownika
Inspektor
Posty: 2075
Od: 02 cze 2016, 10:23
Zajmuję się: ŚW
Lokalizacja: Polska B

Napisano: 06 wrz 2017, 11:47

podobno był jakiś bład programu i dlatego dublowały się wnioski....ja jeden wczytałam a drugi załatwiłam inaczej 9wnioski niczym sie nie różniły)
kasia7
Starszy referent
Posty: 894
Od: 20 mar 2017, 14:40
Zajmuję się: świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, 500+

Napisano: 06 wrz 2017, 11:56

Posiada ktoś wzór takiego umorzenia postępowania ?
Aga39
Stażysta
Posty: 74
Od: 21 kwie 2017, 9:17
Zajmuję się: Św

Napisano: 06 wrz 2017, 12:03

A przypadkiem nie można po prostu wezwać takiej osoby,żeby na oświadczeniu wycofała zdublowane wnioski?
mikaa
Stażysta
Posty: 182
Od: 25 maja 2017, 14:30
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 06 wrz 2017, 12:38

z tego co wiem to oni mogą nawet nie wiedzieć że dwa wnioski złozyli, więc się uprze że jeden wysłała i co ma wycofać????
kasia7
Starszy referent
Posty: 894
Od: 20 mar 2017, 14:40
Zajmuję się: świadczenia rodzinne, fundusz alimentacyjny, 500+

Napisano: 06 wrz 2017, 12:56

voodoo pisze:Np art 50 KPA
W tym samym wezwaniu informujesz, że jak się nie stawi to pozostawisz bez rozpatrzenia czy potem wysyłasz pismo o tym informujące?
Paula
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 277
Od: 05 sty 2006, 13:07
Zajmuję się:
Lokalizacja: Warszawa, Polska

Napisano: 06 wrz 2017, 13:17

Nie wysyłałem bo nie miałem takiej potrzeby- zawsze dogadywałem się na telefon z człowiekiem. Ale autor tematu ma z tym problem.
voodoo
Awatar użytkownika
Inspektor
Posty: 2075
Od: 02 cze 2016, 10:23
Zajmuję się: ŚW
Lokalizacja: Polska B

Napisano: 06 wrz 2017, 13:29

No ale jednak uważasz, że tak się sprawę powinno załatwić, podpowiadasz by tak załatwić, a moim zdaniem jest to zła podpowiedź bo zostawienie wniosku bez rozpatrzenia daje art. 19, a wezwanie do złożenia wyjaśnień niestety takiej możliwości nie daje i może mu się trafić natrętny klient który przyjdzie w listopadzie z awanturą, że nie dostał decyzji w terminie 3 miesięcy i tłumaczenie, że wniosek pozostał bez rozpatrzenia będzie bez sensu bo nie miało to podstawy prawnej.

Sama nie raz stałam przed tym problemem dlatego jeśli jest taka nadzieją to chętnie sama z niej skorzystam.
Paula
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 277
Od: 05 sty 2006, 13:07
Zajmuję się:
Lokalizacja: Warszawa, Polska

Napisano: 06 wrz 2017, 13:38

Bo dla mnie taki problem to nie problem- jestem kreatywnym człowiekiem jeśli chodzi o wykorzystanie przepisów.
voodoo
Awatar użytkownika
Inspektor
Posty: 2075
Od: 02 cze 2016, 10:23
Zajmuję się: ŚW
Lokalizacja: Polska B



  
Strona 2 z 6    [ Posty: 51 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x