zgłoszenie osoby przez płatnika
-
- Podinspektor
- Zajmuję się:
- Kontakt:
zgłoszenie osoby przez płatnika
muszę zgłosić osobę do ZUS, pani ta będzie u nas pobierała świadczenie pielęgnacyjne i będzie za nią odprowadzana składka emerytalno-rentowa. Czy może ktoś mi wskazać jak to zrobić lub podesłać jakiś link do ściągi z płatnika. Nigdy wcześniej tego nie robiłam. Nie jestem księgową.
-
- Stażysta
- Zajmuję się: npś
- Kontakt:
Re: zgłoszenie osoby przez płatnika
Rozumiem, że obsługujesz program Płatnik? W sieci są instrukcje, czasem filmiki.
Zgłoszenie musi nastąpić z odpowiednim kodem, do ubezpieczenia z tytułu pobierania świadczenia pielęgnacyjnego to jak dobrze pamiętam 14 22 0 0. W zależności, czy ma orzeczenie to końcówka kodu może być inna.
Ja też nie jestem księgową;) zwykle to w kadrach się odbywa z racji ograniczonego dostępu do danych osobowych, ale to pracownicy z realizacji świadczeń pilnują, kogo i kiedy należy zgłosić/wyrejestrować. Ja dostawałam decyzje do wglądu i na ich podstawie robiłam zgłoszenie/wyrejestrowanie.
Zgłoszenie musi nastąpić z odpowiednim kodem, do ubezpieczenia z tytułu pobierania świadczenia pielęgnacyjnego to jak dobrze pamiętam 14 22 0 0. W zależności, czy ma orzeczenie to końcówka kodu może być inna.
Ja też nie jestem księgową;) zwykle to w kadrach się odbywa z racji ograniczonego dostępu do danych osobowych, ale to pracownicy z realizacji świadczeń pilnują, kogo i kiedy należy zgłosić/wyrejestrować. Ja dostawałam decyzje do wglądu i na ich podstawie robiłam zgłoszenie/wyrejestrowanie.
-
- Stażysta
- Zajmuję się: npś
- Kontakt:
Re: zgłoszenie osoby przez płatnika
Trzeba pamiętać, aby w płatniku na dole na pasku tam gdzie Okres rozliczeniowy kliknąć i zmienić zakres numerów dokumentów rozliczeniowych na 51-69.
Oprócz zgłoszenie osoby przez płatnika - Kadry przeczytaj również:
URLOPY
urlop pierwsza praca
umowa na zastępstwo
dodatkowy urlop pracownika socjalnego
Suplement dyplomu w aktach osobowych
urlop a orzeczenie ZUS