Zięć złożył wniosek na teściów - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 10 sty 2019, 10:55

Zięć złożył wniosek elektroniczny o KDR dla swoich teściów. Wskazał, że teściowie byli rodzicami co najmniej trójki dzieci, wniosek wypełniony poprawnie. Problem tkwi w tym, że Wnioskodawca - czyli w tym przypadku zięć posiada u nas już KDR dla siebie i swojej rodziny i program nie chce mi przyznać kart dla teściów. Po przyznaniu kart dla teściów, przycisk "zapisz" jest nieaktywny :( Co zrobić w takiej sytuacji ?
pat87
Stażysta
Posty: 63
Od: 20 kwie 2017, 12:05
Zajmuję się: Inspektor ds. świadczeń rodzinnych


Napisano: 10 sty 2019, 11:52

pierwsze pytanie czy zięć jest uprawniony do składania wniosku, rozumiem że uwzględnił się na tym wniosku?
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 10 sty 2019, 12:04

Uwzględnił siebie oraz swoją rodzinę, w tym córkę tych państwa którym ma zostać przyznana karta zaznaczając przy swojej rodzinie "nie wnoszę o przyznanie KDR". Dzwonił do nas w tej sprawie, że składał wniosek przez epuap i "same się podstawiły te dane".
pat87
Stażysta
Posty: 63
Od: 20 kwie 2017, 12:05
Zajmuję się: Inspektor ds. świadczeń rodzinnych

Napisano: 10 sty 2019, 12:21

z tego co pamiętam to ustawa pozwalała tylko członkom dużej rodziny na składanie wniosków, no jest to problematyczne :/
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 10 sty 2019, 12:24

a przycisk zatwierdź będzie aktywny dopiero jak przy 3 dzieci w tej rodzinie dasz wynik rozpatrzenia "Nie rozpatrzono" i tez zapiszesz, a dopiero potem zatwierdzisz całą rodzine, tzn. będzie przycisk zatwierdź aktywny
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1756
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 10 sty 2019, 12:58

no właśnie już tak próbowałam robić. Nawet dla osób, dla których daję wynik "nie rozpatrzono", przycisk "zapisz" jest nieaktywny. Dzwoniłam też po konsultację do mojego UW, ale Pani zajmująca się KDR jest na urlopie....i nikt nie jest w stanie mi pomóc... Ubu mimo wszystko dziękuję :)
pat87
Stażysta
Posty: 63
Od: 20 kwie 2017, 12:05
Zajmuję się: Inspektor ds. świadczeń rodzinnych


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x