Zmiana hasła - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 24 lis 2014, 9:49

Mam problem. W zeszłym tygodniu nie mogłam się zalogować , aby wysłać wnioski o kdr. Wyskoczył komunikat, że hasło wygasło i trzeba podać nowe. Więc tak też zrobiłam. Podałam nowe hasło (sama wymysliłam, nikt nic mi nie podawał). A teraz nie chce mnie logować. Cały czas komunikat: hasło lub login niepoprawny. I co teraz zrobić?
marylin


Napisano: 24 lis 2014, 10:28

Poza kontem użytkownika dostaliście również hasło do konta administratora z poziomu którego można ustawić nowe hasło dla użytkownika
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 938
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 25 lis 2014, 17:47

Mam dokładnie ten sam problem...!!!!
Linuxa

Napisano: 26 lis 2014, 12:27

Może ktoś pomoże, co w takiej sytuacji zrobić?
marylin

Napisano: 26 lis 2014, 12:28

Miałam kiedyś taki sam problem.
Skorzystałam z numeru infolinii wsparcia technicznego ( 22 2354360). Kobieta zresetowała hasło i kazała wprowadzić nowe.
Grunt, to się tam dodzwonić.
Pozdrawiam
wrrr



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x