Witam. mam taki przypadek, wnioskodawca wraz z rodzina przeprowadzili się na teren mojej gminy, wcześniej posiadając karty tradycyjne dla wszystkich członków rodziny oraz dwie karty elektroniczne dla rodziców. I dziś w/w osoba przyszła do mnie domówić dla 3 dzieci tylko karty elektroniczne. No to czytając bardzo pomocne odpowiedzi Państwa w niektórych postach. Kazałem tej pani na nowo złożyć wniosek o wydanie nowych kart dla wszystkich ze względu na zmianę miejsca zamieszkania, kiedy wprowadziłem wniosek do programu,to mam,ze dla wszystkich członków rodziny wszystkie karty tradycyjne stracą ważność po odbiorze nowych kart. Natomiast co w przypadku elektronicznych, ponieważ u rodziców, którzy mieli już wydane elektroniczne wcześniej karty, mam komunikat "dla osoby XXXXXX, nie zostanie przyznana karta elektroniczna, ponieważ posiada inną".
Jak to wygląda w praktyce, ta pani musi najpierw otrzymać u mnie karty tradycyjne żeby następnie mogła złożyć o elektroniczne ? Czy jest jakiś sposób w programie aby w karcie elektronicznej zmienić numer na aktualny względem miejsca zamieszkania, bez wydawania nowych, albo chociaż jak to obejść po prostu żeby wszystko było git
