zmiana treści smsa?

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 04 wrz 2020, 9:08

Szanowni Państwo,

w SI KDR wprowadzono zmianę, zgodnie z którą administratorzy (osoby mające dostęp do Modułu Administracyjnego) mogą dokonać zmiany jednego z parametrów, jakim jest treść wiadomości sms wysyłanej do wnioskodawców w chwili potwierdzenia przez użytkownika SI KDR odbioru wyprodukowanych Kart.

Aby zmienić treść wiadomości, należy wejść w MADM w zarządzanie parametrami, wybrać parametr „TRESC_SMS”, wejść w tryb edycji i w tym trybie dodać nowy tekst wiadomości, ustawiając również datę początkową i końcową. W tych datach osoby, które zawnioskowały o KDR w danej gminie, będą otrzymywały sms o treści ustawionej przez administratora gminnego. Poza tym okresem treść sms będzie zgodna z treścią domyślną, ustawioną przez administratora centralnego. Znacznika „domyślna” nie można zaznaczyć z poziomu administratora gminnego, ponieważ oznacza on, że ustawiona treść wiadomości domyślnie obowiązuje we wszystkich gminach, poza tymi, które ustawiły własną treść wiadomości.

Jakiś konkretne zastosowanie tego ?
AlejandroMaximus
Praktykant
Posty: 8
Od: 24 sie 2020, 15:08
Zajmuję się: ŚW


Napisano: 04 wrz 2020, 10:03

Ja dodałam numer telefonu kontaktowego do mnie, bo Ci którzy składali wniosek elektronicznie nie wiedzieli gdzie przyjść po odbiór kart. Niestety inne dane się już w smsie nie zmieściły.
ResiKDR
Stażysta
Posty: 55
Od: 11 sie 2020, 13:25
Zajmuję się: KDR

Napisano: 04 wrz 2020, 14:30

Ta, dodali funkcję praktyczną do systemu SI KDR :lol: :geek:
zmiana-tresci-smsa-207285203#p207723017
michu95
Starszy referent
Posty: 731
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x