Witam w trakcie pobierania dodatku mieszkaniowego zmienił się tytuł prawny lokalu z wynajmu na własność w związku z tym wnioskodawca musi napisać oświadczenie o zmianie i uchylamy decyzję? A po miesiącu przychodzi z nowym wnioskiem?
A co ta zmiana tytułu prawnego zmieniła? Np. Czy zmienił się zarządca lokalu, bo jeśli zarządca został ten sam co był a dotychczasowy najemca dalej ma płacić tylko, inną stawkę to nie sądzę, że trzeba zmieniać decyzje. Poprosić o uchylenie decyzji wnioskodawca może zawsze, nie mają znaczenia okoliczności.
W takiej sytuacji dołączam do akt oświadczenie obu zarządców (jeden potwierdza, ze lokal zdał, drugi, że przyjął w administrowanie). Od nowego - dodatkowo nr rachunku bankowego i zapewnienie, ze umowa najmu nadal będzie trwała.
W systemie zmieniam dane zarządcy do kolejnej wypłaty.
Do nowego zarządcy wysyłam informację o przyznanych dodatkach w tym budynku.
Nie zmieniam nic w decyzji.
Tylko tutaj nie będzie już żadnego zarządcy bo mieszkanie zostało wykupione na własność w związku z czym opłaty będzie ponosił i opłacał właściciel mieszkania.
no dobra...wykupił mieszkanie i czynszu nie płaci...a inne opłaty? Ponosi oddzielnie? śmieci, woda, itd...
u mnie np. mieszkanie było gminne zostało wykupione...to i tak nadal są opłaty ponoszone do tego samego zarządcy...tylko tam już zamiast czynszu to były opłaty administracyjne, koszty eksploatacyjne czy fundusz remontowy...