Zmiana zakresu obowiązków inspektora

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Moderator: heiland

Napisano: 18 lut 2021, 17:21

Proszę o pomoc.

Pracownik zatrudniony na stanowisku Inspektor ds. świadczenia wychowawczego. Planujemy dodać do jego zakresu obowiązków realizowanie stypendiów socjalnych dla uczniów.
Czy mogę zmienić zakres obowiązków takiego pracownika? i jak to zrobić - porozumieniem zmieniającym warunki pracy?
Jak wygląda zmiana zakresu obowiązków pracowników u Państwa?

Proszę o odpowiedź
Paulina_xxx
Praktykant
Posty: 2
Od: 04 lis 2020, 15:22
Zajmuję się: kadry


Napisano: 19 lut 2021, 9:06

tak, najlepiej porozumienie zmieniające warunki pracy, ale musi się zgodzić, ewentualnie porozumienie zmieniające warunki pracy i płacy jeśli miałby otrzymać podwyżkę
ops2020
Referent
Posty: 270
Od: 19 paź 2020, 14:41
Zajmuję się: Finanse

Napisano: 07 kwie 2021, 15:04

To zależy czy zadania inspektora stanowią cześć umowy o pracę.
Porozumieniem zmieniającym zmieniasz zapisy zawarte w umowie.
Jeśli zakres czynności jest odrębnym dokumentem i nie masz zapisu w umowie (np. "zakres zadań stanowi załącznik do umowy") to nie nie musisz mieć porozumienia zmieniającego a wystarczy jednostronnie zmienić zakres czynności.
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych. E. Hemingway
alanka
Awatar użytkownika
Referent
Posty: 453
Od: 07 mar 2007, 16:04
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x