zwolnienie z opłaty za duplikat karty

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 30 wrz 2019, 9:09

Witam, wprowadziłam wniosek o duplikat karty. Nie zwolniłam tej rodziny z opłaty i rodzina wpłaciła pieniądze na konto urzędu. W zakładce decyzje/ przyznanie / po wejściu w każdą osobę - jest napisane czy zwolnieni z opłaty i zaznaczone - TAK, nie mogę tego w ogóle edytować , żeby zaznaczyć że NIE . Czy ktoś też miał taki problem ?
słonecznik
Stażysta
Posty: 84
Od: 10 sty 2018, 20:10
Zajmuję się: św,ps


Napisano: 01 paź 2019, 9:11

Stajesz na tą osobę tak jakbyś chciała przyznać kartę i powinna się rozwinąć ta lista z opłatą i domyślnie podpowiadało "nie wniesiono wniosku o zwolnienie" jakoś tak i dopiero wtedy można było kliknąć przyznanie. Chyba, ze już przyznałeś karty to tego nie zmienisz.

Jeśli wszystko robisz poprawnie to zgłoś to na helpdesk.
michu95
Starszy referent
Posty: 561
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 01 paź 2019, 14:37

Jeszcze nie przyznałam tych kart, jestem już w zakładce decyzja/przyznanie/ wydanie karty i właśnie jak wejdę w szczegóły to mi z automatu pokazuje , że jest zwolnienie z opłaty i nie mogę tego zmodyfikować. Pisałam do helpdesk i napisali ,że najwyżej zrobię korektę w sprawozdaniu i napiszę komentarz, dzwoniłam do urzędu woj. i oczywiście nie wiedzą co i jak dlaczego tak jest. Chyba, że jak zaznaczę osobę to mi się pojawi wtedy zwolnienie z opłaty, jutro zobaczę. Najwyżej będzie korekta w sprawozdaniu. :lol: :lol:
słonecznik
Stażysta
Posty: 84
Od: 10 sty 2018, 20:10
Zajmuję się: św,ps

Napisano: 01 paź 2019, 14:45

słonecznik pisze:
01 paź 2019, 14:37
Jeszcze nie przyznałam tych kart, jestem już w zakładce decyzja/przyznanie/ wydanie karty i właśnie jak wejdę w szczegóły to mi z automatu pokazuje , że jest zwolnienie z opłaty i nie mogę tego zmodyfikować. Pisałam do helpdesk i napisali ,że najwyżej zrobię korektę w sprawozdaniu i napiszę komentarz, dzwoniłam do urzędu woj. i oczywiście nie wiedzą co i jak dlaczego tak jest. Chyba, że jak zaznaczę osobę to mi się pojawi wtedy zwolnienie z opłaty, jutro zobaczę. Najwyżej będzie korekta w sprawozdaniu. :lol: :lol:
Nie zgadzaj się na to. Powiedz, że jest to błąd systemu i prosisz o diagnozę tego, ewentualnie niech ci ręcznie zmienią na "nie wniesiono wniosku o zwolnienie" i dopiero przyznaj. Chyba, że znajdą powód dlaczego taki błąd występuje. Niech HD się troche wysili, w ostateczności zrób tak jak mówią, ale zakładając błąd systemu to jest to sprawa dla helpdesku i to jest ich praca.

Jeszcze pytanie, w którym miejscu to widzisz? Może ty robisz źle i klikasz w lupkę?

1. Kliknij na zakładkę Decyzje/przyznanie/wydanie karty
2. Zaznacz/wybierz osobę (checkboxem)
3. z tego co pamiętam wtedy dopiero wyświetla się:
Wynik rozpatrzenia: przyznanie/zgoda na dodatkowy rodzaj karty
a niżej
Czy zwolnienie z opłaty za wydanie duplikatu: i tutaj domyślnie powinno być Nie wniesiono wniosku o zwolnienie
4. Zatwierdź
5. Dopiero wtedy Przyznaj

Edit:
słonecznik pisze:
01 paź 2019, 14:37
Jeszcze nie przyznałam tych kart, jestem już w zakładce decyzja/przyznanie/ wydanie karty i właśnie jak wejdę w szczegóły
to właśnie nie wchodź w szczegóły tylko zrób tak jak napisałem, ewentualnie po zatwierdzeniu ale jeszcze przed przyznaniem kliknij szczegóły i zobacz czy jest wszystko dobrze.
michu95
Starszy referent
Posty: 561
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 02 paź 2019, 13:32

Zrobiłam tak napisałeś i jest teraz ok, nie potrzebnie patrzyłam w tą " lupkę" DZIĘKI WIELKIE :)
słonecznik
Stażysta
Posty: 84
Od: 10 sty 2018, 20:10
Zajmuję się: św,ps


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny