Zwroty w Sygnity - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna

Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 31 mar 2023, 13:00

Witam. Jestem nowa w FA. Mam problem z wprowadzeniem zwrotu od komornika. Księgowa rozbiła kwotę 1302,87 na 137,03 odsetek, resztę na należność główną z podziałem na gminę i budżet. Wprowadzając zwrot całość mi idzie na odsetki. Jak zrobić żeby mi rozdzieliło tak jak trzeba?

W parametrach systemowych zmieniałam parametr: Czy kwota odsetek pobierana w pierwszej kolejności dla zwrotów od dłużnika alimentacyjnego - wprowadziłam wartość N. Nic to nie dało niestety. :(
Justyna_92
Stażysta
Od: 04 lut 2019, 11:39
Zajmuję się: ST/KDR

Napisano: 03 kwie 2023, 10:42

Najlepiej zrobić to odwrotnie tj. Księgowa da ci kwotę jaką przekazał komornik ty wbijasz w programie zwrot automatem .(komputer sam zalicza w pierwszej kolejności na odsetki a potem na należność główną jak już nie ma odsetek - bo tak musi być).
A potem robisz wydruk i dajesz księgowej niech sobie to zaksięguje.
Qerty
Referent
Od: 06 sie 2015, 20:29
Zajmuję się: ŚR/FA/CP/SW/DO

Napisano: 03 kwie 2023, 12:56

Qerty pisze:
03 kwie 2023, 10:42
Najlepiej zrobić to odwrotnie tj. Księgowa da ci kwotę jaką przekazał komornik ty wbijasz w programie zwrot automatem .(komputer sam zalicza w pierwszej kolejności na odsetki a potem na należność główną jak już nie ma odsetek - bo tak musi być).
A potem robisz wydruk i dajesz księgowej niech sobie to zaksięguje.
No właśnie chodzi o to, że jest sporo zaległości, od roku nie ma pracownika na stanowisku od fa i zwroty nie były wprowadzane. Dostałam rozliczenia od księgowej i część mi sie nie zgadza z tym co w systemie.
Czy mogą być rozbieżności w zadłużeniach z tytułu odsetek w tym co w programie, a z tym co ma księgowa? W większości są to rozbieżności w kwocie 1-2 zł, ale są też takie w okolicach 1000 zł i nie mogę wyłapać błędu.
Justyna_92
Stażysta

Napisano: 03 kwie 2023, 12:58