Napisano: 27 maja 2020, 11:42
Ja wpisywałam siebie w marcu i później usuwałam koleżankę i było tak:
1. KRD
- na dotychczasowym użytkowniku w systemie dodawałam nowego użytkownika z pełnym dostępem,
- później pisemny wniosek do KRD o zmianę głównego użytkownika (podawałaś dane nowej osoby)
- jak zmienili i zostałaś ustanowiona głównym użytkownikiem samodzielnie w systemie zmieniałaś uprawnienia staremu pracownikowi (nadawałaś uprawnienia pasywne)
2. BIGInfomonitor - samodzielnie wszystko się robi w systemie
- w systemie bieżący pracownik dopisuje nowego
- nowemu nadaje się uprawnienia administratora
- nowy użytkownik usuwa starego użytkownika (blokuje mu dotychczasowe uprawnienia)
3. ERiF
- pisemny wniosek o nadanie uprawnień dla nowego użytkownika
- po odejściu z pracy pisemny wniosek o usunięcie starego pracownika
4. KBiG
- wniosek ze strony o dodanie nowego użytkownika wysłać skanem do BIGu
- po odejściu poprzednika znowu wysłać do BIGu wniosek o dezaktywację poprzednika
5. KIDT
- wysłać wniosek do BIGu z zaznaczeniem, ze dodawana osoba ma być administratorem
- po odejściu poprzednika wysłać pismo z prośbą o dezaktywację starego użytkownika
Ze wszystkimi sprawę załatwiłam w ciągu 2-3 dni.