błąd w terminie wypłaty - Dodatki mieszkaniowe

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 23 mar 2017, 18:45

nie wiem jak to sie stało, ale się stało. w decyzji ustawiłam termin płatności do dnia 31 każdego miesiąca. decyzje mam odebraną, nie zwrocili na to uwagi tak jak i ja tego nie doplinowałam,zarządca upomniał się wczoraj o listę, bo jej nie dostał.. nie naliczyło jej z wiadomego powodu..co radzicie zrobic, system nie pozwala na korekte decyzji w tym zakresie. prawnik jest za postanowieniem i oczywistą omyłką, dyrekcja jednak za uchyleniem decyzji, bo nie uwaza tego za oczywsita omylke, tylko moj bląd. strona nie widzi problemu i chce sie dostosować do mnie i tego, co prawnie moge z tym zrobic. co radzicie? dodam, że dzis minął miesięczny termin po złożeniu wniosku..
MałaMi89
Stażysta
Posty: 50
Od: 09 sty 2017, 19:39
Zajmuję się: sekretariat, dodatki mieszkaniowe i dodatki energetyczne


Napisano: 23 mar 2017, 20:31

Oj, chciałoby się powiedzieć „ciemniaki”, ale.. nie powiem. :roll:

Decyzją nie ustala się terminów wypłat. Ona nie jest od tego, a przede wszystkim decyzja nie ma mocy zmienić przepis prawa. Niezależnie co napisane, należy co miesiąc wypłacić ratę z góry przed 10. dniem. Raty marcowe powinny więc już dawno pójść. Jeśli przypadkowo jakieś nie poszły, to wszystkie zaległe wypłacić jak najszybciej, może być dzisiaj. Jeśli system nie pozwala na przelew, to załatwcie np. przez pocztę lub gońca. ;)
Prostować decyzji żadnej nie widzę potrzeby.
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 23 mar 2017, 23:54

śmiało, skoro tak by się chciało.. dziś na klatę biorę wszytsko :)
tak w systemie mam ustawione, ze musze wpisac dzien wyplaty inaczej mi nie przejdzie dalej: do dnia 10. tu wpisane bylo niestety 31. wyskakuje mi ten termin na decyzji.
liste mi pozwala naliczyć ze wskazaniem do dnia 31. wiec przez 6 miesiecy dodatkowa lista..
musze to zmienic, bo tego ode mnie guru me oczekuje..
jest błąd i muszę go naprawić..
MałaMi89
Stażysta
Posty: 50
Od: 09 sty 2017, 19:39
Zajmuję się: sekretariat, dodatki mieszkaniowe i dodatki energetyczne

Napisano: 24 mar 2017, 9:16

Errare humanum est. ;) Kurde, nie wydaje mi się, żeby nie dało się zrobić jakiegoś "obejścia" i poprawić danych w decyzji, zmienić ją, ewentualnie usunąć i zrobić jeszcze raz - po to tylko, żeby już w przyszłości dodatek "szedł" 10-go każdego miesiąca. Raczej programy komputerowe obsługujące dodatki mają takie możliwości (choć czasem trzeba się pogimnastykować).
Krwawa
Podinspektor
Posty: 1662
Od: 09 kwie 2014, 14:46
Zajmuję się:

Napisano: 24 mar 2017, 21:37

Kiedyś ktoś opowiadał autentyczne zdarzenie, jak to na usprawiedliwianie się programem, kontroler czy może sędzia odparł: mozna było ręcznie. :shock:
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 24 mar 2017, 22:34

Krwawa pisze: nie wydaje mi się, żeby nie dało się zrobić jakiegoś "obejścia" i poprawić danych w decyzji, zmienić ją, ewentualnie usunąć i zrobić jeszcze raz - po to tylko, żeby...
Otóż to. Jeśli system wymaga jakiejś zamiennej decyzji i czy wydruku, to zrobić taką wirtualna, a nawet wydrukować, ale niekoniecznie włączać do oficjalnego obrotu. Niech sobie poleży wydruk na uboczu, maszyna nie będzie o tym wiedzieć. :idea:
PCW
VIP
Posty: 2895
Od: 14 kwie 2014, 7:31
Zajmuję się:

Napisano: 26 mar 2017, 20:36

Dzięki za rady. opcje były 4 w systemie: 1. - nic nie robić i 6 miesięcy robić im osobną listę, 2- usunąć decyzję jak to mi podpowiadali i wydać z inną datą (po miesięcznym terminie..) 3- sciągać skrypt i zgłosić problem, ale nie wiadomo ile to potrwa i jaki ew. koszt, 4- uchylić i wydać nową.
wybrałam 4.
MałaMi89
Stażysta
Posty: 50
Od: 09 sty 2017, 19:39
Zajmuję się: sekretariat, dodatki mieszkaniowe i dodatki energetyczne



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x