Błędne dane - PILNE - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 18 lip 2022, 14:11

mam problem. Wydałam wersje elektroniczne karty i dopiero w tym momencie zwróciłam uwagę, że przy jednym z członków błednie wpisałam dane. Czy da się to jakos odkręcić skoro już zostały nadane numery kart?

Miałam nadzieję, że unieważniając kartę tego rodzica będe mogła wrócic do edycji danych. Więc na domiar złego doszło jeszcze uniewaznienie.
Agg23
Stażysta
Posty: 122
Od: 15 cze 2021, 22:44
Zajmuję się: SW


Napisano: 19 lip 2022, 8:45

normalnie robi się anulowanie karty ze względu na błąd urzędnika i zamawia nową kartę (z nowym numerem) zmieniając dane na poprawne ;)

blednie-wpisane-imie-na-kdr-pomocy-207275159
blednie-wpisane-nazwisko-w-kdr-207257837
blad-w-imieniu-zle-wydana-karta-207272133
pomocy-blad-w-nazwisku-207282404
rikli
Referent
Posty: 400
Od: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR

Napisano: 19 lip 2022, 9:03

Przez anulowanie rozumie się unieważnienie karty? Nie mogę znaleźc opcji "anuluj kartę"
Agg23
Stażysta
Posty: 122
Od: 15 cze 2021, 22:44
Zajmuję się: SW

Napisano: 19 lip 2022, 9:09

Agg23 pisze:
19 lip 2022, 9:03
Przez anulowanie rozumie się unieważnienie karty? Nie mogę znaleźc opcji "anuluj kartę"
Ok. Doczytałam bardziej. Nie zamawiałam karty tradycyjnej skoro już na poziomie wydania elektronicznej zauważyłam błąd. Rozwiązałam to tak (pewnie źle), że unieważniłam wszystkie karty z tego wniosku i na jego podstawie wydałam kolejne.
Agg23
Stażysta
Posty: 122
Od: 15 cze 2021, 22:44
Zajmuję się: SW


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x